تولید درسنامه های خودآموز برای دانش آموزان ابتدایی فارس

اسماعیلی گفت: کمیته تولید محتوای آموزشی در معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس در نخستین اقدامات خود به تولید درسنامه های خودآموز مشغول شده است تا در بحران کرونا و نبود دسترسی به اینترنت مناسب به دانش آموزان این مقطع کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرهاد اسماعیلی»، امروز (سه شنبه 31 تیر) در جلسه هم اندیشی کمیته تولید محتوای آموزشی معاونت آموزش ابتدایی استان فارس گفت:  یکی از مشکلاتی که دانش آموزان در بحران کرونا با آن در برخی مناطق مواجه هستند عدم دسترسی مناسب به اینترنت برای بهره گیری از کلاس های آنلاین است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: بر این اساس، یکی از اولویت های آموزش و پرورش فارس، تولید محتواهای آموزشی به زبان ساده و خودآموز است تا بدون معلم و در صورت تشکیل نشدن کلاس درس، دانش آموزان بتوانند، محتوا را بیاموزند.

وی اضافه کرد: از موارد مهم دیگر، تولید درسنامه برای دانش آموزان مناطق محروم است که مصداق تحقق عدالت آموزشی به شمار می رود.

اسماعیلی تاکید کرد: اعضای کارگروه تولید محتوای آموزشی در سراسر استان نیز در تولید محتواهای آموزشی به زبان ساده مشارکت خواهند داشت تا در سه ماهه نخست سال تحصیلی جدید این محتواها آماده باشند.

وی اعلام کرد: کمیته تولید محتوای آموزشی در معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس در نخستین اقدامات خود به تولید درسنامه های خودآموز مشغول شده است تا نبود دسترسی به اینترنت مناسب را جبران کند.

کد خبر 951648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha