تشریح نیازمندی‌های ناجا برای اجرای ماموریت‌ها و مسائل حوزه امنیت عمومی

فرمانده نیروی انتظامی از تشریح گزارشی درباره نیازمندی‌های ناجا برای اجرای ماموریت‌ها، سهم هر دستگاه در تامین امنیت و مسائل حوزه امنیت عمومی برای اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، سردار «حسین اشتری» در توضیح نشست با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: گزارشی درباره نیازمندی‌های نیروی انتظامی در حوزه اجرای ماموریت‌ها به اعضای کمیسیون ارایه شد به ویژه نیازهایی که کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌تواند در حوزه تقنین کمک و حمایت کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: در گزارش ارایه شده به موضوع سهم همه دستگاه‌ها در بحث امنیت پرداخته شد. همچنین موضوعاتی که در حوزه امنیت عمومی پیش می‌آید و پلیس مسئولیت مستقیم در این حوزه دارد را تشریح کردیم.

سردار اشتری ضمن تشکر از حمایت اعضا و ریاست کمیسیون از عملکرد ناجا، گفت: امیدواریم در آینده بتوانیم با برگزاری جلسات بیشتر هماهنگی و ارتباط بین ناجا و مجلس را تقویت کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: بخشی از درخواست و مطالبات مردم در حوزه امنیت و انتظام بخشی نیز در این نشست مطرح شد، امید است که با استفاده از ظرفیت بیشتر نیروی انتظامی از نظر قانونی و با تقویت تجهیزات و امکانات میزان پاسخگویی را افزایش دهیم./

کد خبر 951687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha