توزیع ۳۱۳ سبد معیشتی میان محرومان در دهه امامت و ولایت

حجت‌الاسلام حسین‌زاده با اشاره به توزیع سبدهای معیشتی در میان خانواده‌های بی‌بضاعت در دهه ولایت و امامت، گفت: مسابقات کتاب‌خوانی خطبه غدیر و نقاشی و اجرای پویش تزئین منازل با عنوان «هر خانه، یک هیئت» از دیگر برنامه‌های این دهه است.

حجت الاسلام «سید محمدتقی حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به  استمرار فعالیت های جهادی مسجد جامع نظام مافی در راستای رزمایش مواسات و همدلی مومنانه، از اجرای مرحله 18 این رزمایش در دهه ولایت و امامت خبر داد و اظهار کرد: قرار است در این دهه 313 سبد کالایی در میان خانواده های بی بضاعت توزیع شود.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی (واقع در خیابان جنت آباد جنوبی) با اشاره به اقلام اهدایی به نیازمندان، افزود: این اقلام شامل گوشت گوسفند، ماکارانی، عدس، لوبیا، لپه، رب گوجه فرنگی، روغن، مواد شوینده و مایع ظرف شویی و دستکش و ماسک است.

 

وی به تولید ماسک و توزیع در میان افراد بی بضاعت اشاره کرد و گفت: تاکنون 60 هزار ماسک تولید و به مراکز درمانی ارسال شده است. همچنین 313 بسته بهداشتی را بین نیازمندان توزیع کرده ایم.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی، بیان کرد: همچنین به مناسبت عید سعید قربان پویش «# ذبح قربانی» را اجرا خواهیم کرد و پیش بینی ما این است که حداقل پنج گوسفند قربانی و در میان نیازمندان توزیع شود.

 

وی با بیان اینکه خیرین مسجد جامع نظام مافی از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در 17 مرحله به نیازمندان کمک رسانی کرده اند، ادامه داد: از 15 فروردین ۹۹ تا 15 تیرماه ۹۹، 20 گوسفند ذبح و در میان نیازمندان توزیع شده است. همچنین به مناسبت دهه کرامت، 110 سبد کالا به ارزش 40 میلیون تومان در میان نیازمندان توزیع شد که ارزش هر سبد کالا 400 هزار تومان است.

 

حجت الاسلام حسین زاده به برنامه های تدارک دیده شده در فضای مجازی در دهه ولایت و امامت هم اشاره و خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی از خطبه غدیر، نقاشی، پویش تزئین منازل با عنوان «هر خانه، یک هیئت» همراه با اهدای جوایز بخشی از این برنامه ها است.

 

گفتنی است، مسجد نظام مافی مسجدی واقع در منطقه 5 تهران تقاطع خیابان های جنت آباد و بلوار آیت الله کاشانی است. این مسجد به عنوان یکی از مساجد فعال منطقه همواره در دستگیری و حمایت از نیازمندان پیشتاز بوده و است.

کد خبر 951864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha