در مقابله با فساد بايد بيشترين تمركز با بخش هاي فساد زا باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت كشور در نشست امروز كارگروه ارتقاء سلامت نظام اداري با تاكيد بر اينكه بايد در مقابله با فساد، جدي و هماهنگ عمل كنيم؛ گفت: راهكار مبارزه با فساد در شناسايي دقيق و اقدام هماهنگ همه ی بخش ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «جواد ناصريان» در نشست امروز كارگروه ارتقاء سلامت نظام اداري كه در محل وزارت كشور با حضور جمالي نژاد معاون عمران، توسعه امور شهري و روستايي ، علي طالبي رئيس مركز مدیریت عمكلرد، بازرسي و امور حقوقی، ابراهيم شوشتري مشاور وزير و رئيس مركز حراست وزارت كشور و نمايندگان سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور برگزار شد؛ با تاكيد بر اينكه ارتقاء سلامت نظام اداري در كشور، اولويت اصلي كشور است؛ گفت: بايد با شفاف سازي و الكترونيكي كردن فرآیندها، فساد را در سازمان ها و به خصوص شهرداري ها كه مستقيم با مردم در ارتباط هستند كاهش دهيم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع  وزارت كشور با بیان اينكه در امر مبارزه با فساد بايد سيستمي و هماهنگ عمل كنيم، گفت: احصاء فراواني تخلف ها امر بسيار مهمي است و بايد  بيشترين تمركز را در اين حوزه داشته باشيم.


وي اضافه كرد: بايد با كار حرفه اي  و تخصصي بيشترين مراكز و حوزه هاي فساد را مشخص كنيم و بدانيم كه فساد در چه بخش هايي بيشتر نمود پيدا مي كند.


ناصريان در اين خصوص يادآور شد: وقتي مشخص شود كه فساد در چه بخشي بيشتر صورت مي گيرد بهتر مي توانيم برنامه ريزي و اقدام كنيم.


معاون وزير كشور در پايان  با تاكيد بر اينكه بايد با هم افزايي،  به صورت جدي با فساد در كشور مقابله كنيم، گفت: هر كدام از بخش هاي شهرداري ها كه اقدامات خوب و اثرگذاري در حوزه مبارزه با فساد داشته اند بايد الگوبرداري شده و از تجربه اين مجموعه ها در ساير بخش ها استفاده لازم شود./

کد خبر 952149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha