لزوم ارائه آمار دانش آموزان و فرهنگیان مبتلا به کرونا در شهرستان های زرد فارس

اسماعیلی گفت: لازم است تا آمار دانش آموزان و همکاران فرهنگی مبتلا به کرونا در شهرستان های دارای وضعیت زرد در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شود تا در صورت بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور، تصمیمات لازم به انجام برسد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرهاد اسماعیلی»، روز گذشته (چهارشنبه 1 مرداد) در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استانداری فارس گفت: ثبت نام در مدارس ابتدایی فارس به صورت اینترنتی انجام شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: در سایر مقاطع اعلام شده نیز ثبت نام به صورت حضوری نخواهد بود و در صورت نیاز به مراجعه به مدارس، این مراجعات با رعایت پروتکل های بهداشتی به انجام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: برخی از اولیا در زمان مراجعه به مدارس، پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده و ماسک نمی زنند که سلامت کارکنان مدارس و سایر افراد در مراجعه حضوری را به مخاطره می اندازد.

 

اسماعیلی در این جلسه با تاکید بر بازگشایی مدارس در شهرستان های دارای وضعیت زرد در استان عنوان کرد: لازم است تا آمار دانش آموزان و همکاران فرهنگی مبتلا به کرونا در این شهرستان ها در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شود تا در صورت بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور، تصمیمات لازم به انجام برسد.

کد خبر 952245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha