تدوین برنامه های ابلاغی آموزش و پرورش آستارا در ۲۰۵ صفحه

موسوی از تدوین برنامه های ابلاغی سال ۹۹ آموزش و پرورش آستارا در ۲۰۵ صفحه خبر داد و گفت: این برنامه ها با ۴۳۷ فعالیت آموزشی، فرهنگی، هنری، تربیتی تدوین و به واحدهای مربوطه ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «سید سجاد موسوی» صبح امروز(پنجشنبه،۲ تیر)در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌های این شهرستان، اظهار کرد: برنامه ابلاغی سال ۹۹ آموزش و پرورش آستارا در ۲۰۵ صفحه متشمل بر ۱۲۲ عنوان برنامه با ۴۳۷ فعالیت آموزشی، فرهنگی، هنری، تربیتی تدوین و به واحدهای مربوطه ابلاغ شد.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا، تعداد کارگروه‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را ۶ کارگروه اعم ‌از برنامه درسی، پژوهش و ارزشیابی، راهبری و مدیریت تربیتی، تربیت معلم و تأمین نیروی انسانی، تأمین و تخصیص منابع مالی، فضا، تجهیزات و فناوری دانست و افزود: هماهنگی بین واحدها در راستای تلفیق برنامه‌های ابلاغی سال ۹۹ ازجمله کارکردهای کارگروه‌های ۶ گانه است.

 

وی با بیان اینکه فرایند تدوین و ابلاغ بسته انتظارات به مدارس حداکثر تا ۲۰ مرداد ماه سال جاری است،تصریح کرد: اعضای میزهای مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوره دوم، بسته انتظارات از مدارس را براساس برنامه ابلاغی سال ۹۹ استخراج کرده و آن را جهت اجرا به مدارس ارسال کنند.

 

موسوی، فعالیت‌های مدارس را متناسب با برنامه‌های ابلاغی سال ۹۹ دانست و خاطرنشان کرد: تدوین برنامه ابلاغی سال ۹۹ و نظارت بر حسن اجرای آن بسیاری از تشریفات زائد و هزینه‌بردار را در مدارس کاهش می‌دهد.

 

رییس شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بندر آستارا با اشاره به اینکه تدوین شاخص‌های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد واحدها براساس برنامه ابلاغی سال ۹۹ است،اظهارکرد: واحدهای مربوطه میزان تحقق برنامه‌ها را در سطح منطقه و مدرسه رصدکرده و گزارش پیشرفت دوره‌ای آن را به دبیرخانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شهرستان آستارا اطلاع دهند.

 

موسوی، برگزاری جلسه توجیهی با اعضای شورای هماهنگی و اجرایی سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، جلسه هماهنگی با مسئولین کارگروه‌های ۶ گانه، تشکیل میزهای مقاطع تحصیلی و صدور ابلاغ برای اعضای شورا و مسئولین کارگروه‌ها را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش شهرستان آستارا عنوان کرد.

 

کد خبر 952262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha