خواهران بسیجی به دنبال رفع آسیب‌های اجتماعی باشند

آرمان با اشاره به اینکه خواهران بسیجی به دنبال رفع آسیب‌های اجتماعی باشند گفت: دختران، مادران، خواهران و همسران در گام دوم انقلاب به دنبال نشان دادن چهره واقعی یک زن مسلمان انقلابی و فرهیخته هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «جهانبخش آرمان» در آیین افتتاح پایگاه بسیج خواهران شهیده مریم فرهانیان کلاشم پایین اظهار کرد: به امید خدا افتتاح این پایگاه باعث جذب حداکثری نیروهای خواهر بسیجی شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به آیه «صبغه الله و من احسن من الله صبغه» (بقره آیه 138)؛ یعنی بسیجی کسی است که رنگ خدایی را پذیرفته گفت: حضور خواهران در بسیج نشان از فطرت پاک و خدایی آنان است.

 

وی گفت: وقتی دختران و مادران بسیجی با داشتن مشغله کاری در خانه، در جلسات و مراسمات بسیج حضور پیدا می‌کنند نشان از شجاعت، عزت نفس و میل به فداکاری در راه انقلاب و دین آنهاست.

 

آرمان با اشاره به اینکه خواهران بسیجی به دنبال رفع آسیب‌های اجتماعی باشند تصریح کرد: دختران، مادران، خواهران و همسران در گام دوم انقلاب به دنبال نشان دادن چهره واقعی یک زن مسلمان انقلابی و فرهیخته هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه بانوان بسیجی امروز در ایجاد آرامش در جامعه، خانه و محل کار تلاش می‌کنند خاطرنشان کرد: در عرصه‌های اقتصادی نیز فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی بسیار خوبی توسط بانوان بسیجی صورت گرفته است.

 

وی اظهار کرد: اگر امروز در ایجاد امنیت در داخل و خارج کشور موفق هستیم به واسطه حضور، پشتیبانی، حمایت و همراهی بانوان کشورمان به خصوص بانوان بسیجی است.

 

گفتنی است ساختمان پایگاه بسیج خواهران شهیده مریم فرهانیان کلاشم پایین به همت هیئت امنای مسجد، خانواده معظم شهدا و حوزه بسیج خواهران تولمات با اعتبار 400 میلیون ریال احداث شده است.

 

کد خبر 952293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha