تسهیل مشارکت خیران مازندرانی در طرح «مهر تحصیلی» + شماره کارت

اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به‌منظور تسهیل در جذب مشارکت‌های مردمی در طرح مهر تحصیلی سال جاری، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۷۰۳۶۰۰ را به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و خرید لوازم‌التحریر معرفی کرده است.

«صاحب نجفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، پیرامون اجرای طرح «مهر تحصیلی» در روزهای کرونایی اظهار کرد: هرساله در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، طرح «مهر تحصیلی» باهدف اعطای بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند، از محل موقوفات مرتبط توسط ادارات اوقاف و امور خیریه شهرهای مازندران اجرا می‌شود.

 

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: امسال نیز این طرح همانند سال‌های گذشته باهدف اجرای صحیح نیات واقفان در موضوعات کمک به تحصیل دانش‌آموزان و خرید لوازم‌التحریر اجرا خواهد شد.

 

وی از اقدامات مهم سازمان اوقاف و امور خیریه در طرح «مهر تحصیلی» سال جاری را ایجاد حساب‌های بانکی به‌منظور تسهیل در جذب مشارکت‌های مردمی دانست و اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن اقتصاد اقشار مختلف مردم، کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند ضرورت دارد و در این راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران مانند سال‌های گذشته در راستای اجرای نیت واقف اقدام به خرید لوازم تحصیلی و توزیع آن بین دانش‌آموزان نیازمند می‌کند که در این زمینه برای کمک‌های بیشتر نیازمند حمایت خیران هستیم.

 

نجفی بیان کرد: در همین راستا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۷۰۳۶۰۰ برای کمک شهروندان مازندرانی در نظر گرفته‌شده است تا خیران بتوانند به‌راحتی مبلغ موردنظر را برای مشارکت در طرح «مهر تحصیلی» واریز نمایند.

 

وی در پایان گفت: پس از جمع‌آوری کمک‌های مردمی و دریافت عواید موقوفات مرتبط با این حوزه، اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اقدام به خرید بسته‌های تحصیلی و توزیع آن بین دانش‌آموزان نیازمند می‌کند تا هیچ دانش‌آموزی در استان از تحصیل محروم نباشد و یا درروند ادامه تحصیل آن‌ها خللی وارد نشود.

 

 

کد خبر 952321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha