نماز جمعه تجلی روح انقلاب و از برکات مهم نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام هاشمی گفت: نماز جمعه تجلی روح انقلاب و از برکات مهم نظام اسلامی است که دشمنان از برپایی آن هراس دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شفت، حجت الاسلام «سیدعبدالله هاشمی» امروز(پنج‌شنبه، مرداد) در نشست چهل و یکمین سالگرد نماز جمعه در شهرستان شفت گفت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشیدن به مردم درخصوص مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و معرفتی، بخشش گناهان و تهذیب نفس، همبستگی و انسجام بین مسلمانان، تحرک در مسیر رشد و بالندگی جامعه و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب از جمله اثرات اقامه نماز جمعه است.

 

امام جمعه شفت افزود: تریبون نمازجمعه مکانی است که دیدگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم تبیین می‌شود.

 
 
وی افزود: بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می گذرد و در این مدت نمازجمعه به عنوان نماد حرکت و پویایی نظام برای مردم شکل گرفته است.
 
 
حجت‌الاسلام هاشمی ادامه داد: نماز جمعه تجلی روح انقلاب و از برکات مهم و اساسی نظام اسلامی است که دشمنان از برپایی آن هراس دارند.
 
 

وی همچنین به برنامه های ستاد نماز جمعه شهرستان شفت به مناسبت پنجم مردادماه سالروز تاسیس نماز جمعه اشاره و خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی میز خدمت در مسجد جامع، مراسم تجلیل از ائمه جمعه سابق این شهرستان و تجلیل از پیشکسوتان و اعضای ستاد نماز جمعه، تجلیل از خیرین رزمایش سلامت، تجلیل از کادر درمانی ومدافعان سلامت شهرستان و همچنین آذین بندی خیابان های منتهی به مصلی ( مسجد جامع شفت) و فضاسازی شهر با نصب بنر و پوستر تبلیغاتی از برنامه های تدارک دیده شده است.

کد خبر 952339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha