رفع مشکلات واحدهای تولیدی در دستور کار معاونت اقتصادی است

مدیرکل حوزه استاندار و پیگیری امورات اقتصادی استانداری ایلام گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی ایلام در دستور کار معاونت اقتصادی استانداری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «جهانگیر رستم زاد» ظهر امروز(۲ مرداد) از کارخانه شیر و شرکت بهتام لبن ایلام در شهرک صنعتی در زمینه تولید شیر و تولید پنیر پیتزا و خامه بازدید کرد و به بررسی مشکلات آنها پرداخت.

 

وی، تامین شیر، شکر و روغن شرکت لبن و عدم تحویل شیر از طریق اتحادیه و شرکت دام وابسته به بنیاد مستضعفان و ارائه تسهیلات را از مهم ترین مشکلات این واحدها برشمرد.

 

در این نشست، مدیران کل دفاتر اقتصادی و جذب استانداری، بانک ملی، جهادکشاورزی، صمت و تامین اجتماعی و مدیران شرکت ها حضور داشتند.

 

در این بازدید مقرر شد، بانک ملی زمینه پرداخت تسهیلات به شرکت شیر زاگرس را پیگیری کند و شرکت هم نسبت به بدهی های قبلی به بانک مذکور اقدام کند.

 

همچنین، مقرر شد که هفته آینده نماینده ای از سهامداران شرکت از سهامداران، به استان عزیمت کند و در دفتر معاونت اقتصادی با حضور مدیران ذیربط استان جلسه ای در زمینه انجام تعهدات و راه اندازی کامل شرکت برگزار و تصمیم گیری شود.

 

در مورد شرکت بهتام لبن مقرر شد جهادکشاورزی و صمت در زمینه اقلام مورد نیاز شامل شکر، روغن و شیر پیگیری و همکاری کنند.

کد خبر 952393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha