افزایش آمار قربانیان کرونا به ۸۹ نفر در خراسان جنوبی

مهید زاده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با ثبت یک مورد فوت جدید تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در استان به ۸۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «کامبیز مهدی زاده» شامگاه (۲ مرداد) در گفتگو با رسانه های گروهی با اشاره به آخرین وضعیت بیماران تنفسی و بیماران کرونایی اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۹۲ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان خراسان‌جنوبی بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه از مجموع بیماران تنفسی بستری در بیمارستان‌های استان ۹۱ نفر مبتلا به کرونا هستند، گفت: از این تعداد ۱۸نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند که متأسفانه حال ۶ نفر از آنان وخیم است.

 

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته با ثبت یک مورد فوت جدید تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در استان به ۸۹نفر رسید.

 

مهدی زاده با اشاره به اینکه بعد از ۲۳ فروردین ماه که گام دوم فاصله گذاری اجتماعی آغاز شده است ۵۹ هزار و ۸۴۱ بازدید از صنوف استان انجام شد، افزود: همچنین ۲ هزار و ۱۲۱ بازدید از ادارات سطح استان خراسان جنوبی انجام شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: براساس بازدید های انجام شده ۶۲.۸ درصد صنوف و ۶۲.۵ درصد ادارات استان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

 

وی با بیان اینکه اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشود نسبت به پلمب صنوف متخلف به مدت یک هفته اقدام خواهد شد، گفت: تاکنون ۱۰۶ واحد صنفی اخطار دریافت کردند و پس از آن پلمب شدند.

کد خبر 952493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha