۵۱۸ کیلومتر به آزادراه‌های کشور افزوده می‌شود/تکمیل آزادراه قزوین-رشت تا خرداد۱۴۰۰

اسلامی با بیان اینکه تا خرداد سال آینده ۵۱۸ کیلومتر به آزادراه‌های کشور افزوده می‌شود گفت: هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت-قزوین بهار سال آینده زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رودبار، «محمد اسلامی» عصر امروز(پنج‌شنبه،۲ مرداد) در بازدید از باقیمانده آزادراه رشت- قزوین در رودبار با بیان اینکه تکمیل این آزادراه و افتتاح هشت کیلومتر باقیمانده از دغدغه‌های همه مردم به ویژه گیلانیان است گفت: عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقیمانده این آزادراه که چندسالی متوقف مانده بود سال گذشته با دستور رییس جمهور آغاز شد و هم اکنون عملیات کارگاهی آن فعال و در دو شیفت صورت می‌گیرد.

 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه احداث باقیمانده آزادراه در محل رودبار کار سخت، پیچیده و بزرگی است افزود: مشکل منابع اعتباری نداریم و به اندازه کار انجام شده پشتیبانی مالی انجام می ‌شود.

 

وی تاکید کرد: هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت-قزوین بهار سال آینده مورد بهره برداری قرار گرفته و طبق وعده پیمانکار زیر بار ترافیک می‌رود.

 

اسلامی در ادامه به پروژه‌های جهش تولید وزارت راه و شهرسازی اشاره و بیان کرد: ۱۳۹ طرح ملی جهش تولید ارائه شده است و امیدواریم تا خرداد سال آینده ۵۱۸ کیلومتر آزادراه در کشور افتتاح شود.

 

وی با بیان اینکه پروژه‌های جهش تولید این وزارتخانه از مردادماه افتتاح می‌شوند افزود: در مجموع سه هزار کیلومتر آزادراه را افتتاح می‌کنیم که موجب کیفیت عبور و مرور در جاده‌های کشور می‌شود.

 

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه در این وزارت ۲ نگاه به صورت موازی دنبال می‌شود تصریح کرد: پروژه‌های پیشرفت و توسعه که شامل آزادراه‌ها و بزرگراه‌هاست و پروژه‌های محرومیت‌زدایی به صورت موازی دنبال می شود.

 

اسلامی تاکید کرد: در مجموع با بهره برداری از خطوط دوم راه آهن و بزرگراه‌ها بیش از پنج هزار کیلومتر به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 952499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha