چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان قلعه گنج برگزار شد 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: امروز ۳ مرداد هم زمان با سراسر کشور چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان با هدف انسجام برنامه‌های مذهبی و صیانت از جایگاه مداحی در شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

حجت الاسلام «احمد نجنو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: امروز ۳ مرداد هم زمان با سراسر کشور چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان با هدف انسجام برنامه‌های مذهبی و صیانت از جایگاه مداحی در شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه گنج با بیان این مطلب که کانون مداحان وابسته به اداره تبلیغات اسلامی، ابراز کرد: برای برگزاری این انتخابات تقریبا از یکسال قبل مداحانی که در سطح این شهرستان به طور مستمر فعالیت داشتند ثبت نام کرده و اسامی آنها ثبت سامانه شد.

وی اضافه کرد: در انتخابات امروز ۱۰ نفر از مداحان کاندید شدند که از این تعداد ۵ نفر به عنوان هیئت رئیسه و ۲ نفر نیز به عنوان عضو علل البدل انتخاب می شوند و در نهایت هر یک از مداحان کاندید که بتواند بیشترین آرا را کسب کند به عنوان رئیس کانون مداحان انتخاب می شود.

حجت الاسلام نجنو عنوان کرد: الحمدالله انتخابات کانون مداحان پرشور برگزار شد و ان شاءالله بعدازظهر نتایج انتخابات اعلام می شود.

امام جمعه قلعه گنج اظهار کرد: مهمترین رویکرد این انتخابات ساماندهی وضعیت مداحانی است که در سطح شهرستان قلعه گنج فعالیت دارند و آنها به نوعی سرنوشت خود را تعیین می کنند.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه های اصلی کانون مداحان، برگزاری دوره های آموزش تخصصی مداحی با هدف ارتقای توانمندی های مداحان است که در طول سال برگزار می شود.

حجت الاسلام نجنو ابراز کرد: بسیار خرسندم که نظام جمهوری اسلامی ایران برای کلیه امور، مشارکت مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است از جزئی تا کلی ترین موضوع و ثابت کرده که دموکراسی را به معنای واقعی کلمه اجرا می کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قلعه گنج افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی این امکان را داده تا خود مردم در کلیه عرصه ها سرنوشت خود را تعیین کنند و یکی از این موارد انتخابات کانون مداحان است.

 وی در خاتمه بیان کرد: امیدواریم خداوند متعال به همگی ما به خصوص مداحان توفیق دهد تا در مسیر احیای امر اهل بیت علیهم السلام گام برداریم و با انتخاب افرادی خوب و شایسته بتوانیم در این مسیر نورانی با سرعت هر چه تمام حرکت کنیم.

کد خبر 952568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha