خدمت به خانواده شهدا باید سرلوحه کار مسئولان باشد

سردار خرم دل با بیان اینکه باید خدمت به خانواده شهدا سرلوحه کار مسئولان باشد، گفت: کسی که به پدران و مادران شهیدان خدمتی را ارائه می‌ کند، اجر آن را از خداوند دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (۳ مرداد ماه) به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، مسئول نیروی انسانی و مسئول مرکز ایثارگران سپاه فتح استان با خانواده شهدا دیدار و از نزدیک مشکلات، نیازها و خواسته‌ های این خانواده‌های عظیم الشان را بررسی کردند.

 

سردار «حمید خرم دل» در این دیدارها پدران و مادران شهدا را سند افتخار این ملت دانست و گفت: توجه به خانواده معظم شهدا وظیفه همگانی ملت ایران است.
 

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خانواده معظم شهدا از بهترین و عزیزترین سرمایه خود گذشتند، اظهار کرد: اینها فرزندان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند تا امروز ما در آسایش و امنیت به سر ببریم.


 

وی با بیان اینکه باید خدمت به خانواده شهدا سرلوحه کار مسئولان باشد، گفت: کسی که به پدران و مادران شهیدان خدمتی را ارائه می‌ کند، اجر آن را از خداوند دریافت خواهد کرد.


خرم دل گفت: در هر شرایطی نباید از خانواده شهدا به ویژه پدران و مادران آنها که در ایام پیری به سر می‌ برند، غافل ماند.

 
 
کد خبر 952606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha