دفاتر امداد در سطح استان آماده دریافت نذورات عید قربان

مومنی گفت: دفاتر کمیته امداد در سطح استان آماده دریافت نذورات مردمی در عید قربان هستند.

«مجید مومنی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید قربان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی آماده دریافت نذورات مردمی در عید قربان است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اهمیت کمک و دستگیری از نیازمندان و محرومین، افزود: عید قربان و نذورات مردمی در این عید سعید فرصتی برای کمک به محرومین است و امیدواردیم مردم استان همچون سنوات گذشته با مشارکت در این طرح یار و یاور نیازمندان و محرومین باشند.

 

وی با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی می توانند گوشت قربانی و نذوراتی که به مناسبت عید قربان انجام می دهند را به دفاتر کمیته امداد در سطح استان تحویل دهند، خاطر نشان کرد: این کمک ها و نذورات در کوتاهترین زمان در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: مراکز نیکوکاری، مساجد و ادارات کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردمی به مناسبت عید قربان هستند و مردم خیر و نیکوکار می توانند نذورات خود را به نزدکترین محل تحویل دهند.

 

مومنی یکی از برنامه‌های فقر زدایی فرهنگی و اجتماعی کمیته امداد را فراهم ساختن بستر مشارکت خیران و نیکوکاران در ایام خاص و مناسبت‌ها دانست و بیان کرد: این مهم بدین منظور است تا ضمن تحقق نیات خیر خواهانه افراد، زمینه بهره‌مندی فقرا و نیازمندان از توفیقات عنایت شده خداوند فراهم شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در ادامه با تاکید بر اینکه نذورات و سایر هدایای حجاج به نیابت از آنها بین نیازمندان واقعی توزیع می شود، ادامه داد: شماره حساب ۰۱۱۱۴۷۰۰۷۰۰۰۵ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۰۸۸ اختصاص به این امر خداپسندانه دارد.

 

وی اضافه کرد: امید است امسال نیز که با وجود شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم بر کشور و استان شاهد ایجاد مشکلات مالی و اقتصادی برای افراد زیادی شدیم بتوانیم بیش از سال های گذشته کمک ها و نذورات مردمی را جمع آوری و به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا برسانیم.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه ۲۲ زوج تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با دریافت ۱۲۹ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج، زندگی مشترک خود را آغاز کردند، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۲ زوج تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با دریافت کمک هزینه، زندگی مشترک خود را آغاز و راهی خانه بخت شدند.

 

مومنی همکاری موثر کمیته امداد و خیریه ها در امداد رسانی به محرومان و حل مشکلات ازدواج جوانان را راهی موثر در جلوگیری از موازی کاری  دانست و ادامه داد: در ماه جاری نیز ۲۳۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هدیه ازدواج جهیزیه نوعروسان تحت حمایت به شهرستان‌های استان واریز شده است.

 

وی اضافه کرد: ازدواج سنت حسنه ای که همه افراد و خیرین و نیکوکاران باید ردر راستای اجرای آن تلاش کنند و همه خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان با ستاد جهیزیه کمیته امداد مستقر در شهرستان‌ها همکاری کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

کد خبر 952940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha