ساخت مسکن برای اقشار آسیب دیده در اولویت باشد

آیت الله خاتمی با یادآوری اینکه مردم نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا در شرایط سختی قرار دارند، تصریح کرد: ساخت مسکن برای این اقشار باید در اولویت نخست قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان صبح امروز شنبه در دیدار با اعضای مدیریت شهری و هم اندیشی ارتقای خدمات شهری در محل دفتر امام جمعه، اظهار کرد: ارائه خدمات عمومی به شهروندان یکی از رسالت های اصلی متولیان است که باید به این موضوع توجه جدی شود.

 

آیت الله علی خاتمی با یادآوری اینکه مردم نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا در شرایط سختی قرار دارند، تصریح کرد: ساخت مسکن برای این اقشار باید در اولویت نخست قرار گیرد.

 

به گفته امام جمعه زنجان، ساخت مسکن و فضای شهر در بافت های فرسوده شهر یکی از اولویت های اصلی متولیان باشد و مردم این مناطق هم بتوانند از خدمات شهری بهره مند شوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بر ضرورت توجه به معماری اسلامی و هویت ایرانی در ساخت و سازها تاکید کرد و گفت: مناطق بافت فرسوده شهر زنجان دارای کوچه های باریکی است که در صورت حادثه آتش نشانی نمی تواند وارد این کوچه ها شود که بایستی تدبیری برای این موضوع اندیشید.

 

وی بر ضرورت توجه به سرانه آموزشی، فرهنگی و شهری در بافت های فرسوده شهر زنجان تاکید کرد و گفت: مدیریت شهری باید توجه کند تا تمام مردم از خدمات شهری برخوردار شوند.

کد خبر 953013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha