مساجد پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در نهضت تعاون و احسان است

جمالی پور گفت: مساجد به عنوان پایگاهی برای جمع آوری کمک های مردمی فعال بوده و حساب هایی هم اعلام شده و از مردم می خواهیم کمک های خود را دریغ نکنند چرا که برخی با شرایط سخت معیشتی مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و نهضت تعاون و احسان که امروز (شنبه ۴ مرداد) در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، بیان کرد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری و تشکیل ستاد همدلی و کمک مومنانه در استان با محوریت فرمانداران و ائمه جمعه، اقدامات ارزشمندی برای کمک های همدلانه شکل گرفته است.

 

استاندار قزوین ادامه داد: در این ایام که منتهی به عزاداری امام حسین (ع) می شود، مقرر شد ستاد همدلی استان با فعالیت گسترده شکل گیرد تا از ظرفیت این ایام برای حمایت از مستمندان بهره ببریم در کنار کمیته امداد و بهزیستی که وظایفی دارند و از افراد نیازمند حمایت می کنند.

 

وی عنوان کرد: مرحله دوم رزمایش مومنانه امروز در قزوین با محوریت امام جمعه قزوین آغاز شده است که اقدامی نمادین بوده تا از فردا که جلسات ستاد در استان شکل می گیرد بتوانیم این کار ارزشمند را در سه مرحله داشته باشیم.

 

جمالی پور گفت: البته این کار ادامه خواهد داشت و با توجه به اینکه برخی مردم، مشاغل شان در اثر این بیماری دچار آسیب شده است، ما باید این کار را انجام دهیم و در این حوزه از ظرفیت مردم و خیران استفاده می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: مساجد برای این اقدام به عنوان پایگاه، فعال بوده و حساب هایی هم اعلام شده و از مردم می خواهیم کمک های خود را دریغ نکنند چرا که برخی با شرایط سخت به لحاظ معیشتی مواجه هستند.

 

استاندار قزوین یادآور شد: در این بین ما هم از خیران، صنعتگران و کشاورزان کمک می گیریم تا بتوانیم در این فضای معنوی همدلی خوب و حمایت ارزشمندی از مستمندان داشته باشیم.

کد خبر 953015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha