کلاه‌ سفیدهای سازمان ملل در خدمت تروریست‌های تکفیری

وزارت خارجه روسیه می گوید اعضای گروه موسوم به دفاع مدنی سازمان ملل یا همان کلاه سفیدها در سوریه با تروریست های تکفیری همکاری می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، وزارت خارجه روسیه می گوید اعضای گروه موسوم به دفاع مدنی سازمان ملل یا همان کلاه سفیدها در سوریه با تروریست های تکفیری همکاری می کنند.

 

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است که طبق اسناد و مدارک و شواهد به دست آمده در سوریه ثابت شده است که کلاه سفیدها در قالب فعالیت های بشردوستانه در اصل به تروریست ها کمک می کنند و نیازهای آنها را رفع می کنند.

 

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: آمریکا و کشورهای غربی در سوریه تنها از نیروهای سازمان ملل حمایت می کنند که این کمک ها در نهایت به تروریست های تکفیری می رسد.

 

وی گفت: این گروه در قالب و ماسک فعالیت های بشردوستان در واقع به غارت ، دزدی ، سرقت ، اطلاعات نادرست ، حملات شیمیایی ، حملات هوایی و توپخانه با همکاری تروریست ها می پردازند.

 

سرگئی ناریشکین ، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه در اوایل سال جاری میلادی گفته بود که کلاه سفیدهای سازمان ملل به جای مردم سوریه از گروه های تروریستی حمایت می کنند.

کد خبر 953019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha