دادستان جدید شهرستان نهبندان معرفی شد

طی مراسمی «کاظم علیپور» به سمت دادستان جدید شهرستان نهبندان معرفی و از خدمات «حمزه عبداللهی» تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، « مجید بیکی» امروز (4 مرداد) در جلسه تکریم و معارفه دادستان جدید شهرستان نهبندان، اظهار کرد: همواره اختلافات و شکاف های طبقاتی در جامعه وجود دارد، بنابراین ورود قوه قضائیه برقرار کننده عدالت اجتماعی است.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه توسعه پایدار هر منطقه ناشی از همکاری و تعامل سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه است که در کنار استقلال قوا امکان پذیر است، گفت: در جمهوری اسلامی ایران مقوله تفکیک قوا نداریم، این قوا در راستای توسعه کشور همکاری و تعامل خوبی را دارند.

 

وی حضور دادستان در هر منطقه را لازم و ضروری عنوان کرد و ادامه داد: وجود دادستان در هر منطقه ای، به توسعه کمک کرده و عامل برقراری عدالت است.

 

وی ضمن تقدیر از عملکرد دادگستری برای اعمال موارد بازدارنده و پیشگیرانه در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت ها برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا، گفت: محدودیت های کرونایی را نمی توانستیم به صورت الزامی و دستوری انجام دهیم ولی مردم همواره مشارکت خوبی را در این طرح ها داشته و دارند.

 

فرماندار نهبندان خاطرنشان کرد: امیدواریم دادستان جدید خادم مردم، با قدرت، همراهی و تعامل بیشتر با سیستم قضایی، اجرایی و مقننه از تمامی ظرفیت ها برای توسعه پایدار منطقه استفاه کند.

 

کد خبر 953161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha