افتتاح نمایشگاه فرهنگی هنری بصیرت و میثاق با ولایت

همزمان با حماسه تاریخی مردم مسلمان ایران و به مناسبت روز ملی بصیرت و میثاق با ولایت، نمایشگاهی با عنوان یاد دل ها در خصوص منویات مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در این روز ماندگار، در سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان قبل از ظهر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه درنگارخانه ارشاد سنندج، اظهار داشت: نهم دی روز تجدید بیعت ملت با ولی امر مسلمین جهان و ضربه محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود.


وی افزود: ثبت این حماسه بزرگ از جمله وظایفی است که باید در قالب هنر و دیگر آثار سمعی و بصری برای نسل های آینده انقلاب ماندگار شود و در اختیار نسل جوان جامعه قرار گیرد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تصریح کرد: همزمان با سالروز حماسه تاریخی نهم دی ماه و به منظور معرفی دستاوردهای این روز بزرگ به اقشار مختلف مردم، در همه شهرستان های استان نمایشگاه ویژه با عنوان بصیرت دایر شده است.


میمنت آبادی افزود: در شهرستان سنندج نیز نمایشگاه بزرگی دایر شده است که به مدت یک هفته اقلام مختلف فرهنگی را درخصوص حماسه نهم دی، بصیرت و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری به علاقه مندان ارائه می کند.


وی اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از 800 عنوان کتاب، 500 عنوان نرم افزار با مضامین بصیرت و مقابله با هجمه های نرم دشمنان، لزوم تبعیت از منویات ولایت فقیه و آموزه های دینی و قرآنی ارائه شده است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: در برپایی این نمایشگاه دو مؤسسه مردم نهاد ام البنین و مؤسسه ولایت سنندج مشارکت داشته اند.

 

پایان پیام/

کد خبر 95318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha