رسانه های دینی واقعیت ها و تاریخ را برای مردم بیان کنند

حجت الاسلام بخشی پور با بیان اینکه رسانه های دینی باید واقعیت ها و تاریخ را برای مردم بیان کنند، گفت: خبرگزاری شبستان به عنوان یک رسانه دینی می تواند باعث بیدار شدن انسان ها از خواب غفلت شود و از وقوع برخی معضلات که در جامعه وجود دارد جلوگیری کند.

حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: رسالت رسانه های دینی این است که به بیان کردن اعتقادات دینی و تفسیر کردن آن بپردازند و مردم را با دین آشنا کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه ما از دین فقط به عنوان یک اهرم استفاده می کنیم، افزود: خداوند متعال انسان را بیهوده نیافریده است و دین می تواند انسان را هدایت کند و به آن مقام والا برساند.

 

وی در ادامه بیان کرد: رسانه های دینی و مبلغان باید همواره در هر زمانی تلنگر بزنند تا جامعه راه خود را گم نکند و در همان مسیر الهی باقی بماند؛ قرآن کریم نیز بر موضوع یادآوری بسیار تاکید دارد و اگر قرآن را فراموش کنیم قطعا از خودمان فراموش خواهیم شد.

 

حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به اینکه رسانه های دینی باید واقعیت ها و تاریخ را برای مردم بیان کنند، ادامه داد: اگر رسانه های دینی تاریخ را بیان کنند قطعا مردم از گذشته درس می گیرند و آن اشتباهات را تکرار نمی کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه خبرگزاری شبستان در بیان واقعیت ها می تواند نقش موثری داشته باشد، افزود: خبرگزاری شبستان به عنوان یک رسانه دینی می تواند باعث بیدار شدن انسان ها از خواب غفلت شود؛ باید هدف اصلی خلقت انسان را در جامعه ترویج دهد و از وقوع برخی معضلات که در جامعه وجود دارد جلوگیری کند.

 

وی بیان داشت: خبرگزاری شبستان و سایر رسانه های دینی باید منکرها و معروف ها را در جامعه معرفی کنند؛ منکر انتها ندارد و معروف قطعا بعد از مرگ برای ما شهادت خواهد داد.

کد خبر 953194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha