کانون‌های فرهنگی هنری مساجد روایتگران وصیت‌نامه شهدا

مظاهری گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری وصیت‌نامه شهدا را در قالب رويداد بين المللی روح مقاومت روایتگری می کنند.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس وصایای شهدا را در قالب رويداد بين المللی روح مقاومت روایتگری می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با شرکت در این رویداد گامی محکم در راستای ترویج روح مقاومت و کشف این گنجینه های معنوی (وصایای شهدا) برای بر هم زدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی برمی دارند.

 

وی ابراز کرد: قرآن و عترت در وصیت نامه شهدا، امام، مرجعیت و علما در وصیت نامه شهدا، دفاع از وطن و اسلام در وصیت نامه شهدا از محورهای رويداد بين المللی روح مقاومت است.

 

مظاهری تصریح کرد: رویداد بین المللی روح مقاومت در ۲ بخش ملی و بین المللی بازخوانی بخشی از وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره)، سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه و ابو مهدی المهندس برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه برای شرکت در این رویداد محدودیت سنی وجود ندارد، افزود: رویداد بین المللی روح مقاومت در سه رشته فیلم موبایلی، صوت، پادکست، کلیپ، نماهنگ و عکس نوشت برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: مهلت ارسال آثار و ثبت در سامانه بچه های مسجد ۳۱ شهریور سال جاری تعیین شده است.

 

کد خبر 953201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha