برپایی نماز جمعه ثمره خون شهدا است

انصاری بابیان اینکه نمازهای جمعه در سراسر کشور حاصل به ثمر نشستن خون گرانبهای شهدا است گفت: نماز جمعه یکی از بهترین میوه های شیرین حاکمیت اسلام بعد از ائمه اطهار (ع) در کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

«موسی انصاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: نماز جمعه یکی از بهترین میوه های شیرین حاکمیت اسلام بعد از ائمه اطهار (ع) در کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، طنین‌انداز شدن ندای دلنشین الله اکبر و نماز و عدالت خواهی را از ثمرات این امر مهم اسلامی برشمرد و افزود: مبارزه با کفر و الحاد خطیبان جمعه از موذنه‌های میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر کشور به کل عالم در حال مخابره است.

 

وی ابراز کرد: برائت، هشدارها و نهیب‌ها برای حاکمان و مستبدین و ظالمان و بدخواهان اسلام ناب محمدی، امیدآفرین، احساس عزت، سربلندی و غرور برای مظلومان عالم از همین جایگاه های رفیع معنویت نماز جمعه ها طنین انداز می شود.

 

به گفته‌ وی در سالروز این حرکت ارزشمند و ماندگار تاریخ، یاد شهدای عزیزمان را هم گرامی می داریم و به روح و روانشان درود می فرستیم که هر کدام از آنها یک سفیر نماز بودند و عموما در وصیت نامه هایشان همگان را به این امر مهم و خطیر فرا می خواندند و مرتبا هشدار می دادند مبادا از نمازهای جمعه غافل شوید و تا می توانید هرچه باشکوه تر برگزار کنید.

 

انصاری در بخش پایانی سخنانش با تأکید بر عدم غفلت و سهل‌انگاری در برپایی این نعمت بی‌کران گفت: در این فضای به وجود آمده از این ویروس عالم‌گیر می‌بایست با شهدای عزیزمان پیمان مجدد بسته که هم چنان محکم و استوار به قرارمان پایبندیم و این سنگر مستحکم اسلام را محافظت و حراست نماییم.

 

کد خبر 953422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha