نماز جمعه عامل وحدت بین مردم و مسئولان است

بیکی گفت: اقامه نماز جمعه و حضور مسئولان در کنار مردم در این مراسم عبادی سیاسی، محور وحدت و عامل هماهنگی بین مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور و سالروز رویارویی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات غرور آفرین مرصاد با گروهک تروریستی منافقین، با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 

فرماندر نهبندان از همه تلاش های امام جمعه نهبندان در راستای برپایی نماز جمعه شهرستان قدردانی کرد و با بیان اینکه اقامه نماز جمعه، محور برپایی وحدت و عامل هماهنگی بین مردم و مسئولان است، گفت: تاکنون اقامه نماز جمعه در شهرستان نهبندان به بهترین شکل موجود و بنا به مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا انجام شده و ائمه جمعه و جماعت در این خصوص همکاری خوبی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی تصریح کرد: اگر همراهی ائمه جمعه با مسئولان اجرایی نباشد، در هیچ عرصه ای موفقیتی نخواهیم داشت؛ این دغدغه و همراهی ائمه جمعه در برگزاری مراسمات دینی مذهبی در ایام اپیدمی کرونا هم ملموس بوده است.

 

بیکی با بیان اینکه مسئولان نظام در تیر رس نگاه مردم هستند، گفت: در وهله اول خود مسئولان باید عامل به اجرای منویات رهبری و مصوبات ستاد ملی کرونا باشند که در این شهرستان به درستی اجرا شد.

 

وی افزود: همواره در خطبه های نماز جمعه لیوان پر و خالی شهرستان توامان برای مردم مطرح شده است، چراکه از ابتدای انقلاب، نظام خدمات فراوانی به مردم ارائه کرده است و امروز خدمات نظام در دورترین نقاط مرزی و کم برخوردار استان و نهبندان بر کسی پوشیده نیست.

 

فرماندار نهبندان بیان کرد: بعد از انقلاب، بر اساس ارزش های اسلام و انقلاب و به همت مدیران تصمیم گیر و تصمیم ساز؛ به نقاط دور دست و دارای محرومیت مورد توجه بیشتری شده، اما باید تلاش وافری همراه با همدلی مسئولان برای توسعه بیشتر صورت بگیرد.

 

بیکی تصریح کرد: هم اکنون شرایط اقتصادی به ویژه در دهک های پایین تر جامعه نیاز به همراهی مسئولان و مردم دارد، لذا در راستای رزمایش مواسات و همدلی، دوباره این قشار آسیب پذیر مورد توجه قرار خواهند گرفت.

 

کد خبر 953458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha