سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب هزینه شده است

بیرانوند گفت: سال گذشته بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان صرف اجرای پروژه‌های بزرگ آب و فاضلاب شهرستان شده اما مشکلات این بخش بسیار فراوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «محسن بیرانوند» امروز (یکشنبه 5 مرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان بندرماهشهر اظهار کرد: در بحث مقابله با بیماری کرونا اقدامات بسیار خوبی در شهرستان صورت گرفته و امروز تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی بندرماهشهر به ۴۰ نفر کاهش یافته است.

 

فرماندار بندرماهشهر با بیان اینکه به دلیل شرایط صنعتی این شهرستان امکان تعطیلی کامل چرخه اداری و صنعتی همچون دیگر نقاط استان و کشور وجود نداشت افزود: در بحث اعتبارات شورای راهبردی شاهد افزایش این اعتبارات نسبت به سنوات گذشته بودیم.

 

وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان صرف اجرای پروژه‌های بزرگ آب و فاضلاب شهرستان شده اما مشکلات این بخش بسیار فراوان است.

 

بیرانوند اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی بسیار خوبی در بندرماهشهر و روستاهای اطراف تعریف و اجرا شده و این روند ادامه خواهد داشت و نویدبخش توسعه همه‌جانبه شهرستان است.

 

وی با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی برای پروژه‌های ورزشی تعریف شده اما مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این مسیر همکاری لازم را نمی‌کند اذعان داشت: این اعتبارات همچنان وجود دارد و ذخیره شده اما با افزایش قیمت‌ها، پروژه‌هایی که می‌توانست با مبلغ کمتری اجرا شود به دلیل عدم همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان باید با چند برابر مبلغ قبلی اجرا شود.

 

کد خبر 953513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha