مرحله دوم نهضت کمک مومنانه از عید قربان  اجرایی می شود

سردار شاکرمی با بیان اینکه مرحله دوم نهضت کمک مومنانه در استان ایلام از عید قربان اجرا می شود، گفت: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه بیش از 42 هزار بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ظهر امروز(5 مرداد) در نشست هماهنگی مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در این استان، اظهار کرد: مرحله دوم این رزمایش از عید قربان سال جاری در سطح استان آغاز می شود.

 

سردار« جمال شاکرمی»  تصریح کرد:  مرحله دوم  نهضت کمک مومنانه در استان ایلام در 3 محور جمع آوری کمک های مردمی، تعامل و هم افزایی با نهادها و دستگاه های استانی و تهیه بسته های حمایتی به صورت سبد معیشتی و بسته های لوزام التحریر دانش آموزان اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه این رزمایش در 3 مقطع زمانی با استفاده از توان پایگاه های مقاومت، حوزه های مقاومت، بسیج خیرین، ادارات و نهادهای اجرایی برگزار می شود، گفت: زمان اجرای  این مرحله از رزمایش کمک مومنانه  از عید قربان تا عید غدیر و در دهه اول محرم و دهه آخر صفر خواهد بود.

 

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه  کمک های جمع آوری شده در میان نیازمندان، مشاغل و  افراد آسیب دیده از کرونا توزیع می شود، یادآور شد: رزمایش موفق و اثربخش کمک مومنانه که حماسه و موج امید و عزت را در جامعه ایجاد کرد و رضایت مقام معظم رهبری (مدظله) را به همراه داشت.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در استان ایلام با همت مردم عزیز بیش از ۴۲ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا توزیع شد و موجب همدلی در بین آحاد مردم شد.

 

وی بیان کرد:  خیرین و مردم نیکوکار استان می توانند کمک های غیرنقدی خود را به پایگاه ها و حوزه های مقاومت تحویل و مبالغ نقدی خود را به شماره کارت6273817010039166  و یا شماره حساب 381035115020201 به نام «جذب و هدایت کمکهای مردمی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام» واریز کنند.

کد خبر 953586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha