از ظرفیت های نماز جمعه استفاده مطلوب نشده است

حجت الاسلام شمس الدین گفت: طی دو دهه اخیر نسبت به نمازجمعه کم توجهی شده و از ظرفیت آن استفاده لازم نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «سیدعبدالجواد شمس الدین» امروز(یک شنبه، ۵ مرداد) در دیدار فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان انزلی که به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از انقلاب برگزار شد، گفت: پنجم مرداد به همه مردم و مسئولین تعلق دارد و علاوه بر آثار عبادی، فریضه‌ای است که می‌تواند نقش به‌سزایی در اداره جامعه ایفا کند.

 

️امام جمعه انزلی تجربه‌های ۴۱ اخیر پس از انقلاب را نشانگر ظرفیت ممتاز اطلاع رسانی نماز جمعه عنوان کرد و افزود: مسئولان می توانند از این ظرفیت برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند و به نتایج مهم و موثری دست بیابند.


وی متذکر شد: پایگاه نماز جمعه در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی علیرغم هجمه‌ها و تبلیغات گسترده استکبار جهانی و ایادی داخلی‌شان توانسته اثرگذاری خود را حفظ کند و نگذارد دشمن افکار مردم را مورد هدف قرار دهد.


حجت الاسلام شمس الدین سپس بر حفظ وحدت میان مجموعه‌ها که لازمه خدمت گذاری موثر به مردم است، تاکید کرد.


️ وی همچنین با اشاره بر اینکه اتحاد دستگاه‌ها باید حول محور ولایت که اصلی ترین و بهترین محور جامعۀ اسلامی است حفظ شود و افزایش یابد، تصریح کرد: ظرفیت پایگاه نماز جمعه به عنوان مرکز وحدت و انسجام جامعه می‌تواند در این زمینه کمک به‌سزایی کند.


حجت‌الاسلام شمس الدین خاطر نشان کرد: این ظرفیت در اختیار مسئولین و دستگاه‌ها قرار دارد و می‌توانند از آن برای خدمت رسانی و اطلاع رسانی به مردم و ارتباط بیشتر با آنها استفاده کنند.


️وی درپایان با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از دستگاه‌های شهرستان در کنار نماز جمعه نیستند تصریح کرد: طی دو دهه اخیر نسبت به نماز جمعه کم توجهی شده و از ظرفیت و کارایی آن استفاده لازم به‌عمل نیامده است.

کد خبر 953645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha