درمان 120بیمار کرونایی در بیمارستان شهدا دهلران

احمدی گفت: از اسفند ماه سال گذشته تا کنون بیش از 120نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهدا دهلران بستری و درمان شدند که از این تعداد 20 نفر در بخش ویژه بستری شدند.

رئیس بیمارستان شهدای دهلران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بیمارستان شهدای دهلران بعد از مرکز استان، دومین بیمارستان استان است که در آن به بیماران کرونایی خدمات درمانی ارائه می شود.

 

«اردشیر احمدی» گفت: خوشبختانه با همت پزشکان  و همه همکاران در بیمارستان شهدا و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی باتوجه به بعد مسافت این شهرستان تا مرکز استان بخش ایزوله کرونا به ظرفیت ۳۰ تخت در شهرستان راه اندازی شد که خدمات ارزنده ای به بیماران توسط کادر درمان ارائه شد.

 

رئیس بیمارستان شهدای دهلران یادآور شد: بیشترین مراجعه و بستری در شهرستان مربوط به تیرماه بود که تعداد 63نفر از شهروندان مبتلا در بیمارستان شهدا بستری شده و از این تعداد 9نفر در بخش ویژه بستری شدند.

 

احمدی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی و موج دوم  شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان در این شهرستان، تمام کادر درمان و پرسنل در حالت آماده باش هستند تا در مواقع ضروری توانسته باشند به شهروندان خدمات ارائه دهند.

 

 رئیس بیمارستان شهدا دهلران گفت: در حال حاضر 8پزشک متخصص زنان و  زایمان،  2 پزشک قلب و داخلی،  2پزشک جراح عمومی، سنوگرافی، اعصاب روان و اطفال در بیمارستان شهد دهلران به بیماران خدمت می کنند.

 

وی ادامه داد: با توجه به استقرار بیماران مبتلا در این بیمارستان، از همراهان بیمار درخواست می‌شود برای مراعات حال بیماران و جلوگیری از همه‌گیری ویروس کرونا نهایت همکاری را با کادر درمان داشته باشند.

 

احمدی به مشکلات دستگاه سیتی اسکن بیمارستان شهدای دهلران به خاطر وجود آبگرم گوگردی اشاره کرد و گفت: راه اندازی این دستگاه نیازمند یك سری اقدامات و رفع نواقص است كه به دنبال رفع آنها هستیم  و بر اساس بازید اخیر کارشناسان و مکان یابی جدید دستگاه ستی اسکن به مکان جدید منتقل و راه اندازی خواهد شد.

 

رئیس بیمارستان شهدای دهلران خاطرنشان کرد: باتوجه به نیاز شهرستان به تجهیزات تشخیصی اگر بخش خصوصی اعلام آمادگی کند بیمارستان  شهدا آمادگی همکاری را با آنها دارد.

کد خبر 953707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha