شیخ قاسم: معادله بازدارندگی با رژیم صهیونیستی پایدار است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: معامله بازدارندگی با رژیم صهیونیستی پایدار است و درصورت تکرار جنگ دیگر از سوی رژیم صهیونیستی، پیروزی جنگ 33 روزه تکرار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان شب گذشته(یکشنبه پنجم مرداد 1399) در مصاحبه اختصاصی با شبکه المیادین، گفت:  آنچه در سوریه رخ داده است، تجاوز رژیم صهیونیستی بوده است که به شهادت «علی کامل محسن» منجر شد.  اما به این پرسش که چه واکنشی به شهادت علی کامل محسن خواهیم داشت، پاسخی داده نمی شود.

 

قاسم افزود: معادله بازدارندگی با دشمن صهیونیستی پایدار است و قواعد درگیری تغییر نکرده است.

 

وی ادامه داد: تهدیدهای رژیم صهیونیستی ضد حزب الله برای ما عادی شده است و چشم انداز سیاسی جدیدی را به ما نمی دهد. این تهدیدها درچارچوب یاوه گویی هاست.

 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: محور مقاومت همچنان در موقعیت دفاع است و بعید است که در ماه های آتی جنگی رخ دهد. اگر رژیم صهیونیستی تصمیم به جنگ بگیرد، ما پاسخ آن را خواهیم داد و جنگ 33 روزه نمونه ای از پاسخ حزب الله به رژیم صهیونیستی است.

 

شیخ قاسم افزود: باید دولت لبنان موضع خود را نسبت به  تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران اعلام کند. آمریکایی ها با این اقدام می خواهند بگویند که آنها مانعی برای راه حل سیاسی در سوریه هستند و از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.

 

وی تاکید کرد: بعید نیست که این اقدام آمریکا پاسخی به توافق راهبردی سوری – ایرانی باشد.


 

کد خبر 953752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha