راهکارها برای اجرای طرح سه شنبه های تکریم در ایام وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا بررسی می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به ضرورت اجرای طرح سه شنبه های تکریم گفت: راهکارها برای اجرای طرح سه شنبه های تکریم در ایام وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا بررسی می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای طرح سه شنبه های تکریم گفت: راهکارها برای اجرای طرح سه شنبه های تکریم در ایام وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا بررسی می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: در قالب این طرح تا کنون نشست هایی با مدیرکل فرهنگی و ارشاد اسلامی البرز، معاون و مسئول ایثارگران و مسئول کارگروه ایثار و شهادت استان در قالب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز انجام شده است.

 

وی توضیح داد: سرکشی به خانواده شهداء و ایثارگران از برنامه های متداوم در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوده است که با توجه به اجرای طرح منسجم سه شنبه های تکریم این موضوع بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

 

حجت الاسلام شکری با اشاره به برنامه ریزی ها و شناسایی خانواده شهداء در قالب طرح سه شنبه های تکریم تصریح کرد: در قالب اجرای این طرح در نظر داریم تا در هر محله با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد از خانواده شهداء و ایثارگران بازدید و تجلیل کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: طرح سه شنبه های تکریم در سطح استان البرز به دلیل وضعیت قرمز بیماری کرونا و با توجه به کهولت سنی پدران و مادران شهداء در حال حاضر معطل مانده است با وجود این شناسایی و برنامه ریزی برای انجام این طرح در دست اقدام است.

 

 

کد خبر 953807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha