۱۱۰ پایگاه نذورات قربانی مردم ‌در گیلان را جمع آوری می‌کنند

اهرابی از آمادگی ۱۱۰ پایگاه برای جمع‌آوری نذورات قربانی مردم ‌در گیلان خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها در مصلاهای نماز عید قربان، میدان‌های اصلی و دفاتر کمیته امداد سراسر استان برپا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» امروز(دوشنبه، ۶ مرداد) در نشست با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن دهه امامت و ولایت با اشاره به آمادگی پایگاه‌های این سازمان برای جمع‌آوری نذورات مردمی در سراسر گیلان گفت: ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار نذورات مردم را در سراسر استان جمع‌آوری می‌کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با بیان اینکه علاوه بر نذورات نقدی، نذورات غیرنقدی مردم شامل گوسفند زنده و گوشت گرم در این پایگاه‌ها جمع آوری می‌شود افزود:وجوهات جمع آوری شده برای خرید گوسفند و ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان هزینه می‌شود.

 

وی ادامه داد: این پایگاه‌ها در مصلاهای نماز عید قربان، میدان‌های اصلی و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان برپا می‌شوند.

 

اهرابی در ادامه به فعالیت ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در استان اشاره کرد و بیان داشت: پایگاه‌های مراکز نیکوکاری در مساجد و محله‌ها نیز آماده دریافت نذورات قربانی مردم است.

 

وی با بیان اینکه ایتام، زنان سرپرست خانوار و مددجویان مبتلا به سوءتغذیه اولویت دریافت نذورات قربانی هستند اعلام کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، ذبح قربانی در کشتارگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و توزیع مستقیم گوشت در دفاتر کمیته امداد نداریم بلکه پس از بسته‌بندی بین نیازمندان از قبل شناسایی شده تحویل داده می‌شود.

 

اهرابی خاطرنشان ساخت: مردم نیکوکار گیلان می‌توانند با شماره‌گیری #۰۱۳*۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را برای خرید و ذبح گوسفند از طریق تلفن همراه به نیازمندان و ایتام اهدا کنند و یا نذورات خود را به شماره‌ حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملی شعبه حشمت رشت واریز کنند.

 

 

کد خبر 953842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha