برخورداری از اعتماد مردم، مهترین شرط پایداری امنیت جوامع است

به گفته آیت الله خاتمی، مهمترین شرط پايداري امنيت در هر جامعه‌، همکاری همه نهادهای اجتماعی، مشاركت مردم با پليس و برخورداري از اعتماد مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در نشستی که با حضور ائمه جمعه استان و فرماندهان و مسئولان انتظامی استان برگزار شد،  ضمن تقدیر از خدمات پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه اظهار کرد: ناجا نقش ارزنده ای در تامین امنیت جامعه دارد.

 

آیت الله علی خاتمی با تاکید براینکه یکی از وظایف اصلی ناجا خدمت رسانی شایسته به مردم است، تصریح کرد: پلیس موجب آرامش مردم و واهمه دزدان و سارقان می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان به برخورد قاطع پلیس با مجرمان اشاره کرد و گفت: حفظ احترام شهروندان از سوی پلیس موجب شده است تا نیروی انتظامی به عنوان نیروی مقتدر در جامعه ظهور کند.

 

به گفته آیت الله خاتمی، لازم است تا امنیت در جامعه همگانی شود و مردم هم در کنار نیروهای پلیس در تامین این امنیت سهیم هستند.

 

وی بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی را اعتماد عمومی خواند با تاکید بر ترویج فرهنگ قرآنی به عنوان یکی از اصول مدیریتی مسئولان ناجا خاطرنشان کرد: تلاش هاي ناجا باعث كاهش انواع جرايم و افزايش اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه نيروي انتظامي شده است.

 

امام جمعه زنجان به نقش نیروی انتظامی در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مهمترین شرط پايداري امنيت در هر جامعه‌، همکاری همه نهادهای اجتماعی، مشاركت مردم با پليس و برخورداري از اعتماد مردم است .

 

فرمانده انتظامی استان  هم در سخنانی به خدمت ناجا به مردم و ایجاد محیطی امن توام با آرامش اشاره کرد و گفت: استان زنجان شهری ولایت‌مدار و دارای اعتقادات دینی و مذهبی است .

 

به گفته سردا رحیم جهانبخش در تلاش هستیم تا با همکاری و تعامل مسئولان آسیب های اجتماعی مدیریت و حل شود.

کد خبر 953875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha