سنندج تا قبل از پایان سال به شبکه ریلی کشور متصل می شود

نوبخت، حمل و نقل ریلی را از اولویت های دولت خواند و گفت: تا قبل از پایان سال سنندج به شبکه ریلی کشور متصل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون رئیس جمعور و رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز در حاشیه افتتاح سه پروژه راه استان زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت های دولت، حمل‌و‌‌نقل ریلی است.

 

محمدباقر نوبخت با اشاره به اینکه تا پایان امسال سنندج  نیز به شبکه ریلی کشور وصل می‌شود، ادامه داد: دو خطه کردن پروژه بخش ریلی میانه تا بستان آباد هم به پایان رسیده و در حال حاضر به سمت تبریز در حال اجرا است.

 

معاون رئیس جمهور ادامه داد: پروژه دو خطه کردن زنجان_قزوین هم یکی از پروژه‌های مهم است است که در افزایش حجم جا‌به‌جایی بار و کاهش زمان سفر اثرگذار است.

 

نوبخت با یادآوری اینکه اولویت دولت، به پایان رساندن پروژه هایی است که قابل بهره برداری تا پایان امسال است، گفت: امید می رود در سفر بعدی ما به استان زنجان این پروژه‌ها افتتاح شود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان هم به محدودیت اجرای پروژه های راهی در برخی از فصول اشاره کرد و گفت: برای امسال سعی داریم پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

 

مسعود بیات منش با اشاره به اینکه ۶۰ کیلومتر از راه‌های استان امسال به بهره‌برداری می رسد، افزود: این ۶۰ کیلومتر در سه محور قرار دارد و با اتمام آن ۱۲۰ کیلومتر از محورهای استان بهره‌برداری و افتتاح خواهد شد.

 

به گفته وی، هفت کیلومتر از پروژه‌های راه استان نزدیک ۷ تا ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

کد خبر 953990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha