لزوم توجه به ظرفیت‌های میراث فرهنگی و صنایع دستی اندیمشک

جهانگیری بر لزوم توجه به ظرفیت‌های میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان اندیمشک تاکید کرد و گفت: این شهرستان در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی از ظرفیت‌های ارزشمندی برخوردار است و باید به لحاظ اعتبارات مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (دوشنبه ۶ مرداد) در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اندیمشک، در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان اظهار کرد: اولویت ما در شهرستان اندیمشک، تخصیص اعتبارات در حوزه پروژه‌های عمرانی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه در سال‌های اخیر با همکاری نماینده مردم شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی از منابع مختلف برای اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده شده است افزود: با توجه به شرایط تحریم‌ها، وضعیت اعتبارات نسبت به سال گذشته کاهش دارد و امسال نیز اولویت نخست ما تکمیل پروژه‌هایی است که در مراحل نهایی و تکمیل هستند.

 

وی بر لزوم توجه به ظرفیت‌های میراث فرهنگی و صنایع دستی تاکید کرد و اذعان داشت: شهرستان اندیمشک در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی از ظرفیت ارزشمندی برخوردار است و باید به لحاظ اعتبارات بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

جهانگیری با تشریح پروژه‌های مختلف در بخش الوارگرمسیری و سایر مناطق تصریح کرد: مشکل آبرسانی به مناطق بخش الوارگرمسیری در کمترین زمان ممکن و با بهره‌برداری از طرح‌های مختلف رفع می‌شود و برخی طرح‌ها نیز به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

 

وی با اشاره به اینکه گازرسانی در مناطق مختلف بخش الوارگرمسیری سبب حل دغدغه ساکنان شده است و بیمارستان بیدروبه هم پس از چند سال با پیگیری‌های انجام شده به‌زودی افتتاح می‌شود خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت برای تحقق گام‌های عمرانی و توسعه شهرستان اندیمشک تلاش کنند.

 

کد خبر 954098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha