همراهی کانون فرهنگی هنری منادیان حقیقت سودجان برای مقابله با کرونا

احمدی گفت: کانون فرهنگی هنری منادیان حقیقت سودجان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به صورت خودجوش با فعالیت های گسترده ای که انجام داده است نقش ارزنده ای در پیشگیری و مقابله با کرونا داشته است.

«حسن احمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری منادیان حقیقت سودجان از ابتدای شیوع کرونا با ضدعفونی مساجد و معابر کار خود را آغاز کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری منادیان حقیقت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای سودجان ادامه داد: راه اندازی کارگاه تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف برای توزیع بین نیازمندان از دیگر فعالیت های این کانون برای مقابله با کرونا است.

 

وی ابراز کرد: اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان اقدام دیگر کانون فرهنگی هنری منادیان حقیقت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای سودجان بود که تا کنون بسته های معیشتی زیادی در قالب این طرح بین نیازمندان توزیع شده است.

 

احمدی در ادامه افزود: در آخرین مرحله از طرح رزمایش مواسات و همدلی بیش از ۷۰ بسته معیشتی با کمک خیرین جمع آوری و توسط کانون فرهنگی هنری منادیان حقیقت روستای سودجان بین نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری منادیان حقیقت مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای سودجان ادامه داد: توزیع نذر قربانی بین نیازمندان از اقدامات دیگر این کانون برای کمک به نیازمندان بود که با همکاری خیرین صورت گرفت.

 

کد خبر 954266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha