یدک کش خودروی عملیاتی آرگو به همت نجاتگران هلال  احمر زنجان ساخته شد

میرزایی گفت: با همت و تلاش های شبانه روزی نجاتگران تیم امداد کوهستان هلال احمر یدک کش خودروی عملیاتی آرگو در این استان ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جمعیت هلال احمر استان زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در بازدید از نحوه عملکرد این یدک کش در پایگاه امدادی افزود: این یدک کش می تواند خودروهای عملیاتی آرگو را مواقع اضطراری و بحران در مناطق صعب العبور سریع جابجا و حمل کند.

 

شهرام میرزایی تاکید کرد: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان زنجان سه دستگاه خودروی عملیاتی آرگو دارد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر جابجایی و حمل خودوری عملیاتی آرگو برای این یدک کش کاربری حمل موتور سیکلت امدادی نیز پیش بینی شده است.

 

میرازیی با بيان اينكه اين خودروهای چند منظوره آرگو قابليت استفاده در مناطق صعب‌العبور را دارند، اظهارداشت: اين خودروهای امدادی اگر در موقعيت سيلاب قرار بگيرند با تغيير وضعيت چرخ‌ها همانند  قايق عمل كرده و در هنگام حضور در باتلاق چرخ‌های آن زنجير و عاج‌دار می شود كه برای انجام عمليات در شرايط باتلاقی مناسب است.

 

وی ادامه داد: اين خودروی نجات می‌تواند در شرايط بسيار سخت به عنوان خودروی چند منظوره در بدترين شرايط رودخانه‌ای،‌ كوهستان،  جاده‌های سنگلاخی و در برف و كولاک عمل کرده و قابلیت حمل تا 2 مصدوم و آذوقه را دارد.

 

ساخت این یدک کش آرگو توسط ولی مرادخانی، حسینعلی هاشمیان، مقتدا محمدلو، بهنام حسنی و همکاری سایر اعضای پایگاه کوهستان تهم انجام شده که برای ساخت آن ازقطعات خودروهای استهلاکی نیز استفاده شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان و معاون امداد ونجات در جریان نحوه حمل و جابجایی خودرو عملیاتی چند منظوره آرگو به وسیله یدک کش در پایگاه امدادی هلال احمر قرار گرفتند.

کد خبر 954312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha