هلال احمر لرستان  همراه مردم در مقابله با بحران کرونا

رضایی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در بحران کرونا در کنار مردم و شبکه بهداشت و درمان بوده است، گفت: تعداد هشت جشنواره در فضای مجازی با محوریت بحران کرونا برگزار شده است.

«صارم رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان لرستان و جوانان عضو این جمعیت در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در کنار مردم و شبکه بهداشت و درمان است.

 

مدیر جمعیت هلال احمر استان لرستان افزود: شرکت فعال بیش از یک هزار نفر ازاعضای جوانان در راه اندازی پویشهای مختلف در 9 شهرستان  استان لرستان و ارائه آموزشهای لازم درخصوص آشنایی عموم با ویروس کرونا وراه های پیشگیری ازابتلابه به آن  باعضویت بیش از20 هزار عضو در استان انجام شده است.

 

وی با اشاره به مشارکت جمعیت هلال احمر لرستان در طرح غربالگری عمومی، گفت: بیش تز 853 هزار و 395 نفر با همکاری جوانان، امدادگران و داوطلبان غربالگری شده اند.

 

رضایی از راه اندازی 8 جشنواره مختلف درفضای مجازی خبرداد و  اذعان داشت این جشنواره ها با موضوعات بشردوستی وکارهای عام المنفعه تشویق مردم به پویش رخانه بمانیم، پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان درخانه، جشنواره نقاشی، کمک به دیگران و نمایش ایثار،فداکاری کادرپزشکی وامدادی و ارسال آثار از طریق مراجعه به سایت سازمان جوانان و بار گزاری تصاویر و مطالب برگزار شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان همچنین از مشارکت این جمعیت در طرح ضدعفونی و گند زدایی از اماکن عمومی و محلات خبرداد و بابراز کرد: گند زدایی وضدعفونی کردن محلات حاشیه شهرها وروستاها و منازل مبتلایان به ویروس کرونا به تعداد 2 هزار و 629 خانه و مغازه انجام شده است.

 

وی از توزیع اقلام بهداشتی در بین مردم بویژه نیازمندان خبرداد و گفت:  بیش از 2 هزار بسته و پک شامل ماسک ودستکش وژل ضدعفونی کننده در مناطق محروم استان توزیع شده است.

 

رضایی با اشاره به اهمیت آموزش مجازی درخصوص خود مراقبتی وآموزش پیشگیری ازویروس کرونا، گفت: ارائه آموزش های عمومی بستر کنترل ویروس منحوس کروناست.

کد خبر 954352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha