مسجد «ملدن» ، مرکز توزیع غذای رایگان در میان نیازمندان آمریکایی

یکی از مساجد شهر «ملدن» واقع در ایالت «ماساچوست» آمریکا برنامه ای را برای ارائه غذای رایگان به افراد نیازمند در دوران شیوع ویروس کرونا ترتیب داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « bostonglobe»، یکی از مساجد شهر «ملدن» واقع در ایالت «ماساچوست» آمریکا برنامه ای را برای ارائه غذای رایگان به افراد نیازمند در دوران شیوع ویروس کرونا ترتیب داده است.

 

مرکز اسلامی ملدن از ماه می تا کنون به عنوان مکانی برای توزیع مواد غذایی بر اساس طرح وزارت کشاورزی آمریکا برای مقابله با کرونا در حال خدمت به شهروندان این شهر است.

 

بر اساس این طرح محصولات لازم از مزارع کشاورزی خریداری می شوند و در میان خانواده های کم درآمد توزیع می شوند.

 

در ابتدا مرکز اسلامی ملدن برنامه توزیع مواد غذایی را یک هفته در میان اجرا می کرد اما پس از دستیابی به حجم گسترده تری از مواد غذایی در دور دوم این برنامه ،توزیع هفتگی غذا و مواد غذایی را در دستور کار خود قرار داد.

 

«نیکول مسلم» ،سخنگوی مرکز اسلامی ملدن در این باره گفت: غذاها و مواد غذایی به طور رایگان در اختیار افراد نیازمند قرار می گیرند.

 

وی افزود: همه افراد نیازمند فارغ از دین،مذهب یا نژادی که دارند می توانند از کمک های ارائه شده در این مسجد استفاده کنند.

 

مسجد ملدن همزمان با دفتر مرکز امداد حلقه اسلامی آمریکایی شمالی در «نیو انگلند» غذا و مواد غذایی رایگان را هر هفته جمعه از ساعت 2 عصر در میان نیازمندان پخش می کند.

کد خبر 954401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha