ضرورت استفاده از  ظرفیت های موجود جامعه در راستای پاسخگویی به هجمه ها و شبهه های دشمنان

آیت الله حسینی به هجمه های سنگین دشمنان بر علیه اعتقادات مسلمانان به ویژه شیعیان اشاره کرد و گفت: باید از فرصت ها و ظرفیت های موجود جامعه در راستای پاسخگویی به این هجمه ها و شبهه ها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (7 مرداد ماه) در نشست برنامه ریزی برنامه های دهه امامت و ولایت استان کهگیلویه و بویراحمد به ضرورت کار فرهنگی اشاره کرد و گفت: متولیان امور به ویژه فرهنگی در قبال انسان های جامعه وظیفه سنگینی برعهده دارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بحث ولایت و امامت را مهم و یک ضرورت دانست و اظهار کرد: توجه به ولایت و اجرای فرامین ولایی انسان را از عذاب الهی محفوظ نگه می دارد.

 

وی به هجمه های سنگین دشمنان بر علیه اعتقادات مسلمانان به ویژه شیعیان اشاره کرد و ادامه داد: باید از فرصت ها و ظرفیت های موجود جامعه در راستای پاسخگویی به این هجمه ها و شبهه ها استفاده کرد.

 

آیت الله حسینی تبلیغات محیطی، کمک های مومنانه، راه اندازی کاروان های شادی، نمایش واقعه غدیر و فعالیت در فضای مجازی را ارزشمند دانست و از همه اعضای شرکت کننده خواست در راستای گرامی داشت دهه امامت و ولایت با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت های لازم را داشته باشند.

 

«احد جمالی» هم در این نشست، استفاده از ظرفیت فضای مجازی را یکی از محورهای اصلی جهت ترویج برنامه های دینی و مذهبی در شرایط کرونایی دانست و گفت: باید از ظرفیت نخبگان و اساتید در راستای ارائه مقالات دهه امامت استفاده کرد.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری برنامه شب شعر آئینی را ارزشمند دانست و اظهار کرد: اداره ها و سازمان ها همکاری لازم را جهت برگزاری برنامه های دهه ولایت و امامت خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه پیشینه دهه امامت و ولایت به دعای عرفه و خطبه غدیر برمی گردد، گفت: باید از ظرفیت افراد صاحب نظر در این زمینه استفاده کرد.

کد خبر 954412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha