مردم، خیران، مسجدی ها، هیئتی ها و بسیجی ها سهامدار کمک مومنانه شدند

حجت الاسلام تسخیری گفت: مردم، خیران، مسجدی ها، هیئتی ها و بسیجی ها نقش آفرینی کردند و سهامدار کمک مومنانه شدند و تهدید کرونا و آسیب دیدن مشاغل و کسب و کار ها را تبدیل به فرصت کردند.

 حجت الاسلام «غلامحسین تسخیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، با اشاره به آغاز دومین مرحله نهضت کمک مومنانه گفت: در شرایط حساسی که برای همه کشورها و کشور ما رقم خورد با ویروس منحوس و مشکوک به بیولوژیک کرونا، رهبری فرمان کمک مومنانه برای کمک به نیازمندان را صادر کرد.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران افزود: رهبری با صدور فرمان نهضت کمک مومنانه، تلاش کردند تا این تهدید ویروس کرونا تبدیل به فرصت شود.

 

وی اظهار کرد: ناشناخته بودن ویروس کرونا در روزهای اولیه مردم با همه مشکلات، دغدغه ها و استرس ها صحنه را خالی نکردند و ماندند و همه مردم، خیران، مسجدی ها، هیئتی ها و بسیجی ها نقش آفرینی کردند و سهامدار کمک مومنانه شدند.

 

حجت الاسلام تسخیری گفت: کمک به بیماران در بیمارستان ها و آرامستان ها آغاز و در ادامه  هم برخی با کمک مالی و مادی به مردم در مقابله با ویروس کرونا وارد میدان شدند و مردم با همه تهدیدها با همراهی و همدلی و یکدلی مهر و لطف و صفای خود را در جامعه به نمایش گذاشتند.

 

وی بیان کرد: یکی از عرصه های مهم نهضت و کمک مومنانه در ایام کرونا بود که مرحله اول اجرایی و دستگاه های مختلف دولتی و مردم و خیران و بسیج وارد میدان شدند تا خسارت مالی و جانی مردم را تسکین دهند.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: مردم وارد عرصه شدند و جبران بسیاری از کمبودها و خسارت ها شد.

 

وی اضافه کرد: کمک مومنانه تنها منحصر به کمک مالی نبود و بخش های مختلف داشت و ایجاد روحیه همدلی و همبستگی و اقدام مومنانه از بخش های مهم این نهضت مومنانه بود که ایمان مردم در حوزه انفاق و کمک ها با شیوع ویروس کرونا بروز کرد.

 

حجت الاسلام تسخیری افزود: روحیه انفاق و ایمان و ایثار همچنان نیاز جامعه ماست و در شرایط سخت و پیچیده جدید ویروس کرونا نیازمند کمک مومنانه در ابعاد مختلف هستیم.

 

وی تصریح کرد: انسجام بیشتر نیروهای مومن و انقلابی و خیران در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه نیاز فعلی است و باید با تشکیل قرارگاه منسجم تلاش شود تا کمک های مومنانه به اهلش برسد.

 

این مسئول گفت: مسجد محوری همراه با ذکر دعا و همگان با کار فرهنگی مهم است و باید تلاش شود تا کمک ها در تکایا و مساجد و حسینیه ها انجام شود و بدانیم این کمک ها دارای اثرات مثبتی خواهد داشت و مردم را قوی تر خواهد کرد.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران افزود: از مسئولان انتظار داریم در این شرایط سخت ویروس کرونا و هجمه های سخت تبلیغاتی که دشمنان می خواهند ملت ما را تضعیف کرده وضعیف جلوه دهند و باید با اقدام درست و به موقع توطئه های دشمنان را در جنگ فرهنگی و اقتصادی را برملا کرده و با تاب آوری خود، دشمنان را ناامید کنیم.

 

حجت الاسلام تسخیری اظهار کرد: دشمنی دشمنان با ما جدید نیست و چهل سال با ایران اسلامی مقابله می کنند و اکنون در پیچ خطرناکی قرار داریم و باید همه با هم با اتحاد و همدلی و برادری از این شرایط سخت عبور کرده و همه تولیدکنندگان ، مردم و خیران با همت والای خود در سال جهش تولید، دشمن را مایوس و ناامید کنند.

کد خبر 954495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha