توزیع کتاب های دینی برای معرفی اسلام در تایلند

یک جمعیت اسلامی درتایلند برای گسترش دین اسلام به توزیع کتاب های دینی بین مردم این کشور اقدام می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکة، جمعیت توسعه النور به منظور ترویج دین اسلام و مبانی آن کاروان های تبلیغاتی را در تایلند به راه انداخته است.

 

فعالیت این کاروان های تبلیغاتی شامل توزیع کتاب هایی درباره دین اسلام، گفتگو با مردم و آشناکردن آنها با دین اسلام، پاسخ به پرسش های مردم است.

 

شیخ «محمد شاهین» ناظر جمعیت النور گفت: این کاروان های تبلیغاتی، کاروان های سیاری هستند که بیشترین تعداد کتاب را بین مردم توزیع می کنند و با آنها برای ورود به دین اسلام گفتگو می کنند.

 

شاهین افزود: اعضای این جمعیت و داوطلبان مسلمان موفق شدند تاکنون بیش از یک هزار کتاب تبلیغی ترجمه شده به زبان تایلندی توزیع کنند. انجمن النور تلاش می کند تا تعداد کتاب های بیشتری را در آینده توزیع کند.

 

این جمعیت پنج کاروان تبلیغی تاکنون به راه انداخته است و از طریق آن موفق شده است تا تعداد زیادی از کتاب های اسلامی را توزیع کند. به همین دلیل شماری از مردم تایلند نیز مسلمان شده اند.

 

گفتنی است، جمعیت توسعه النور با برپایی فعالیت های دینی برای نشر و تبلیغ دین اسلام در شهرهای تایلند تلاش می کند. همچنین کتاب های اسلامی را بین دانشجویان مسلمان و غیر مسلمانان توزیع می کند. این کتاب ها به زبان های مختلف مانند تایلندی، ویتنامی، برمه ای و کامبوجی ترجمه شده است.

 

کد خبر 954499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha