مستأجران سمنانی برای دریافت وام ودیعه مسکن به سایت‌های معتبر مراجعه کنند

سرهنگ صادقی با بیان اینکه مستأجران سمنانی برای دریافت وام ودیعه مسکن به سایت‌های معتبر مراجعه کنندگفت: پلیس فتا با سودجویان در این عرصه برخورد جدی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سرهنگ «حسین صادقی» در گفتگو با خبرنگاران ضمن هشدار به عموم مردم و شهروندان سمنانی درخصوص ثبت نام در راستای  تصویب طرح پرداخت تسهیلات به مستأجران برای ودیعه مسکن گفت: این طرح زمینه سودجویی برخی افراد را در فضای مجازی فراهم کرده است و در این راستا پلیس فتا به عموم مردم و شهروندان سمنانی هشدار می‌دهد.

 

رئیس پلیس فتا استان سمنان با تأکید بر اینکه کاربران سمنانی از ثبت‌نام در سایت‌های نامعتبر وام ودیعه مسکن خودداری کنندادامه داد: پلیس فتا با سودجویان در این عرصه برخورد جدی می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه در شرایط سخت اقتصادی فعلی مردم به‌شدت تحت‌فشار هستند اظهارکرد: مستأجرانی که قصد ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن دارند باید از طریق آدرس معتبر اینترنتی مدیریت وزارت راه و شهرسازی www.tem.mrud.ir اقدام کنند.

 

صادقی با اشاره به اینکه جلوگیری از برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی و سرقت اطلاعات کارت‌های بانکی در دستور کار پلیس فتا قرار دارد افزود: کاربران باید با آگاهی کامل نسبت به ثبت‌نام اطلاعات شخصی خود در سایت‌های معتبر اقدام کنند.

 

رئیس پلیس فتا استان سمنان بابیان اینکه برای ثبت‌نام اینترنتی وام ودیعه مستأجران نیاز به واریز وجه به شماره کارت‌های درج‌شده در سایت‌ها یا ارسال‌شده از طریق پیامک نیست، یادآور شد: اگر فردی صفحات اینترنتی مشکوکی در این راستا مشاهده کرد می‌تواند مراتب را به‌سرعت به پلیس فتا استان سمنان گزارش کند.

 

وی پیشگیری از وقوع جرائم در فضای مجازی را از اولویت‌های پلیس فتا  دانست وافزود:  شهروندان می توانند به صورت مستمر برای مطالعه اخبار جرائم سایبری، مصونیت از شگردهای مجرمانه و گزارش جرائم سایبری به پایگاه اینترنتی ‌www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

 

کد خبر 954536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha