پویش همگانی «من غدیری ام» در کانون «پیمان غدیر» جهرم به اجرا در آمد

پاشه از اجرای پویش همگانی «من غدیری ام» در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم خبر داد که در آستانه عید سعید غدیر خم به اجرا در آمده است.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم که از جمله ایام مبارک برای مسلمانان جهان است، گفت: هر سال در این ایام از سوی کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر»، برنامه های متنوع فرهنگی و جشن بزرگ و باشکوه عید غدیر با حضور هزاران نفری مردم جهرم برگزار می شد که امسال به سبب بروز بیماری «کرونا»، محدودیت هایی در برگزاری این مراسم ها اعمال شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های عید غدیر در این کانون فرهنگی، افزود: پویش همگانی «من غدیری ام» به مناسبت عید سعید غدیرخم در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» به اجرا در آمده است.

 

وی با اشاره به محتوای این پویش فرهنگی و هنری، عنوان کرد: این پویش در قالب فیلم، عکس، نقاشی و هرآنچه ابتکار افراد در معرفی عید غدیر بوده فراخوان داده شده است.

 

پاشه در خصوص بخش فیلم در این پویش همگانی، بیان کرد: فیلم های ارسالی حتما  به صورت افقی و حداکثر زمان آن زیر یک دقیقه باشد.

 

وی با اشاره به اینکه آثار ارسالی در کانال های کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته می شود، گفت: به پنج اثر برتر تندیس وکارت هدیه یک صد هزارتومانی اهدا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم با اشاره به زمان ارسال آثار به دبیرخانه این برنامه، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 15 مردادماه تعیین شده و اثرهای هنری باید به شماره 09020920244 در پیام رسان واتس آپ ارسال شود.

 

وی با اشاره به اینکه اعلام اسامی برندگان این پویش در شب عید سعید غدیر و در قالب برنامه زنده از صفحه اینستاگرام کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم انجام می شود، گفت: علاقمندان برای شرکت در پویش «من غدیری ام» باید در کانال واتساپ کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» جهرم عضویت داشته باشند.

 

کد خبر 954619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha