طرح شنبه های کتاب ویژه ائمه جماعت مساجد استان زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام یارمحمدی از برگزاری طرح شنبه های کتاب ویژه ائمه جماعت مساجد استان زنجان به صورت مجازی خبر داد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: طرح شنبه های کتاب یک طرح ملی است که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه با شعار«هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد» در بین کانون های مساجد کشور اجرا می شود.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی خاطرنشان کرد: مخاطبان این طرح، اعضای کانون های فرهنگی و هنری و فعالان در حوزه مساجد است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این طرح در بین الصلاتین اجرا می شود، گفت: به همین منظور امام جماعت مسجد کتابی برای مطالعه معرفی می کند و ضمن قرائت چکیده ای از آن، نمازگزاران را به مطالعه آن دعوت می کند.

 

وی با بیان اینکه تعطیلی مساجد به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب مجازی برگزار شدن این طرح شده است، گفت: به همین منظور طرح شنبه های کتاب ویژه ائمه جماعت مساجد به صورت مجازی اجرا می شود.

 

به گفته یارمحمدی، در این طرح ائمه جماعت شرکت کننده می توانند فایل های تصویری از قرائت کتاب های انتخاب شده را به ستاد هماهنگی کانون های مساجد زنجان ارسال کنند که از بهترین فایل ارسالی تقدیر می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان ضمن اشاره به آثار و برکات این طرح در ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه ادامه داد: خواستار همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری هرچه بهتر این طرح هستیم.

 

کد خبر 954629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha