آگاهی بخشی به مردم جهت کنترل بیماری کرونا ضروری است

رضائیان با اشاره به اهمیت همراهی مردم برای کنترل بیماری کرونا، گفت: آگاهی بخشی به مردم بستر کنترل و مهار ویروس کروناست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حسن رضائیان» امروز (8 مرداد) در جلسه مدیریت بیماری کرونا شهرستان پلدختر اظهارداشت: همراهی مردم در پرهیز از حضور در اجتماعات، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس ضروری است.

 

فرماندار پلدختر با اشاره به اهمت آگاهی بخشی به مردم، افزود:  آگاه سازی مردم و ارائه آموزش های عمومی به مردم برای کنترل بیماری کرونا باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اهمیت همراهی اصحاب رسانه برای ارتقای آگاهی عمومی نسبت به بیماری کرونا و راه های پیشگیری از این بیماری، ابراز کرد: رسانه‌ها در مبارزه با بیماری کرونا و آگاه‌سازی مردم نقش برجسته ای دارند.

 

رضاییان همچنین با اشاره به اهمیت توجه مردم به توصیه ها و محدودیت های  اعمال شده توسط ستاد مقابله با بحران کرونا، افزود: با افرادی که در شرایط کرونا قوانین  و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قاطع خواهد شد.

 

وی از اقدام های اثرگذار نیروی انتظامی نسبت به مسدود کردن ورودی تالارها و پلمپ صنوفی که در چارچوب قانون در شرایط کرونا عمل نکردند، تقدیرکرد و افزود: باید همه دست به دست هم دهیم تا این بحران کنترل و مهار شود.

 

رضاییان با اشاره به اهمیت توجه کارکنان و روسای ادارات به رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: اداره ها و دستگاه های اجرایی نیز باید ارباب رجوعی که از ماسک استفاده نمی کند را به اداره راه نداده و به وی خدمات ارایه ندهند.

 

فرماندار پلدختر در ادامه با اشاره اهمیت برگزاری مراسم های ویژه محرم در شرایط کرونا اشاره و یادآورشد:  در آستانه ایام محرم هستیم باید متولیان امر در جلسه ای با مداحان و هیات های مذهبی شهرستان رویکرد، و چارچوب مشخصی با رعایت پروتکل های بهداشتی تدبیر و برنامه ریزی کنند.

کد خبر 954810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha