تبلیغ آموزه های دینی از رسالت های خبرگزاری شبستان است

قاضی زاده هاشمی با اشاره به این که خبرگزاری شبستان می تواند به پایگاه و مرجعی برای جذب جوانان تبدیل شود؛ گفت: باید رویکرد رسانه هایی مثل خبرگزاری شبستان چه در بحث اعتقادی و چه در بحث احکام تربیت نسل جوان باشد.

«امیر حسین قاضی زاده هاشمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد، گفت: امروزه تبیین مسائل مذهبی اهمیت زیادی پیدا کرده است زیرا دشمنان ما به منظور شبهه افکنی در عرصه های مذهبی تلاش می کنند؛ بنابراین ما هم باید در این عرصه فعالیت ها و تلاش های لازم را انجام دهیم.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که خبرگزاری شبستان یک خبرگزاری تخصصی است؛ گفت: تبلیغ آموزه های دینی، رسالت رسانه هایی از جنس خبرگزاری شبستان است؛ امروزه در حوزه های مذهبی شبهات زیادی وجود دارد و ذهن جوانان درگیر است و باید رویکرد رسانه هایی مثل خبرگزاری شبستان چه در بحث اعتقادی و چه در بحث احکام تربیت نسل جوان باشد.

 

وی با بیان این که خبرگزاری شبستان می تواند به پایگاه و مرجعی برای جذب جوانان تبدیل شود، ادامه داد: خبرگزاری شبستان می تواند با برطرف کردن نیازهای جوانان در حوزه های دینی مخاطب خود را افزایش دهد؛ جوانان اگر بدانند نیازشان برطرف می شود به خبرگزاری مراجعه می کنند.

 

قاضی زاده هاشمی با بیان این که امروزه دشمنان اسلام درست و غلط را باهم می آمیزند و به مردم ارائه می دهند؛ گفت: خبرگزاری شبستان می تواند در مسائل مختلف با رفع شبهه افکنی و بیان مطالب با زبانی ساده جوانان را به سمت خود جذب کند؛ زیرا در جامعه امروز رسانه ها حرف اول را می زنند.

کد خبر 954816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha