اتمام بزرگراه «دشت ارژن - ابوالحیات» تا اسفند 99

نوبخت گفت: بزرگراه «دشت ارژن- ابوالحیات»، که تا کنون پیشرفت فیزیکی 72 درصدی داشته است حداکثر تا پایان اسفند سال جاری به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدباقر نوبخت»، امروز (چهارشنبه 8 مرداد) در پی سفر به استان فارس و بازدید از باند دوم بزرگراه «دشت ارژن - ابوالحیات» گفت: عملیات اجرایی باند دوم این بزرگراه از سال 91 آغاز شده است و 23 کیلومتر باقی مانده آن در حال طراحی است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: این بزرگراه که تا کنون پیشرفت فیزیکی 72 درصدی داشته است حداکثر تا پایان اسفند سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به اهداف این پروژه بیان کرد: با تکمیل این بزرگراه زمان تردد از خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به فارس حداقل 45 دقیقه کاهش و ایمنی و سلامت مسافران افزایش خواهد یافت.

نوبخت ادامه داد: 15 کیلومتر از این پروژه در مرحله بستر روسازی قرار دارد و 140 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز تکمیل پروژه است که با توافق نامه با استاندار فارس و پرداخت هزینه از سوی سازمان برنامه و بودجه تا اسفند 99 محقق خواهد شد.

گفتنی است، رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به فارس به صورت هوایی از پروژه بزرگراه شیراز به سمت نورآباد و «بابامیدان» و سد نرگسی در غرب استان فارس بازدید کرد و بازدید از موزه دفاع مقدس، کلنگ زنی خط سه قطار شهری شیراز، بازدید از سالن ورزشی ۶ هزار نفری «حسینی الهاشمی»، بازدید از بیمارستان پیوند اعضای شهر صدرا و ... را نیز به انجام خواهد رساند.

کد خبر 954936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha