پروژه های محرومیت زدایی جهادگران بسیجی نوعی کمک مومنانه است

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۴۷ واحد مسکونی افراد آسیب دیده در مناطق حاشیه های شهر استان کرمان افتتاح شد که به دست جهاد گران بسیجی و با کمک خود اهالی محل تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ محمدعلی نظری چهارشنبه (8 مرداد) همزمان با 11 مرداد ماه سالروز صدور فرمان 9 بندی مقام معظم رهبری (مدظه العالی) به جهاد گران و در ادامه پروژه های طرح جهاد گران آسمانی و به یاد جهاد گران آسمانی استان ابوذر صمیمی و علیرضا امیری در حاشیه آیین افتتاح یک باب خانه نیازمندان در محلات کم برخوردار کرمان گفت: امروز در خدمت شما هستیم در سالروز بیانیه 9 بندی مقام معظم رهبری که به جهادگران بسیجی و بسیج سازندگی ابلاغ کردند و در آستانه برگزاری یادواره شهدای جهادگران آسمانی که همزمان با عید سعید قربان برگزار می شود.

 

 

 

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: امروز افتتاحیه 47 واحد مسکونی افراد آسیب دیده در مناطق حاشیه های شهر استان کرمان داشتیم که در محله الله آباد هستیم و در آستانه دهه امامت و ولایت که ان شالله بتوانیم در این دهه با مرحله دوم خدمات مومنانه که امروز هم یکی دیگر از پروژه های خدمات مومنانه را افتتاح کردیم در خدمت مردم باشیم.

 

 

 

وی ادامه داد: این پروژه که امروز افتتاح شد به دست جهادگران بسیجی و با کمک خود اهالی محل تکمیل شده و در اختیار این عزیزان قرار گرفته است تا بتوانند از آن بهره برداری کنند.

 

 

سرهنگ حجت الله پاداش در حاشیه این افتتاحیه بیان کرد: امروز به مناسبت سالگرد پیام 9 بندی مقام معظم رهبری به جهادگران و اردوهای جهادی و بسیج سازندگی قرار است که در سالروز این پیام در روز عید سعید قربان، یادواره جهاد گران آسمانی در سراسر کشور به دلیل بحث کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار بشود.

 

 

مسئول بسیج سازندگی سازندگی استان کرمان ادامه داد: در طول ابلاغ برگزاری اردوهای جهادی از بدو تشکیل بسیج سازندگی تاکنون 35 نفر از جهاد گران ما در اردوهای جهادی به رحمت ایزدی پیوستند که دو نفر از این عزیزان، یکی ابوذر صمیمی و دیگری علیرضا امیری از استان کرمان بودند‌.

 

 

وی در ادامه گفت: به یاد این عزیزان و به پاسداشت خدمات ارزنده جهادگر انقلابی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور قرار است هزار و 234 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به بهره برداری برسد که امروز در استان کرمان با حضور جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان یکی از این پروژه ها در حاشیه شهر کرمان در محلات طرح کرامت افتتاح شد.

 

 

 

سرهنگ پاداش با بیان اینکه در استان کرمان به همین مناسبت 47 پروژه افتتاح می شود، اظهار داشت: امیدواریم همه بتوانیم تحت لوای مقام معظم رهبری کاری را انجام دهیم که ایشان در حوزه محرومیت زدایی می خواهند.

 

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این راستا  از 10 مرداد ماه که روز عید قربان است تا عید غدیرخم اولین بازه زمانی کمک های مومنانه است لذا از مردم استان و کشور خواهش دارم که در این پویش مهربانی که قرار است حضور پیدا کنیم، در مرحله دوم نیز مانند مرحله اول جهادی عمل کنند و بتوانیم به کسانی که از ویروس کرونا مورد آسیب قرار گرفتند و زندگی و معیشت آن ها تحت الشعاع قرار گرفته کمک کنیم.

کد خبر 954973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha