آئین دعای عرفه در حسینیه عاشقان ثارالله اندیمشک برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علیپور از برگزاری آئین دعای عرفه در حسینیه عاشقان ثارالله اندیمشک خبر داد و گفت: این مراسم امروز (پنجشنبه ۹ مرداد) ساعت ۱۹ در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام سعید علیپور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، روز عرفه را روز نیایش، عبادت و راز و نیاز با خداوند سبحان دانست و اظهار کرد: همانطور که در روایات آمده افرادی که از شب‌های قدر جامانده‌اند و به فیض نرسیده‌اند، روز عرفه فرصتی برای نیایش و آمرزش آنها است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک به دیگر فضیلت‌های روز عرفه و زیارت امام حسین (ع) در این روز اشاره کرد و افزود: روز عرفه، روز دعا و مسألت از خداوند متعال است و خداوند درهای مغفرت و رحمت خود را در این روز به روی بندگان باز می‌کند.

 

وی از برگزاری آئین دعای عرفه در حسینیه عاشقان ثارالله اندیمشک خبر داد و اضافه کرد: این آئین امروز (پنجشنبه ۹ مرداد) ساعت ۱۹ در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام علیپور در پایان از شهروندان مومن و ولایتمدار اندیمشک خواست تا در صورت حضور در این مراسم معنوی، ملزومات بهداشتی از جمله ماسک و دستکش و کتاب دعا را به همراه داشته باشند.

 

کد خبر 955019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha