شناسایی موشک های آزمایش شده در رزمایش پیامبر اعظم(ص) غیر ممکن است

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: رصد و شناسایی موشک های جدید آزمایش شده در رزمایش پیامبر اعظم(ص) توسط دشمنان از جمله آمریکا غیر ممکن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «مصطفی خوش چشم» با حضور در تحریریه بخش خبری 21 شبکه یک سیما با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) در خلیج فارس افزود: اتفاق ویژه ای در این رزمایش افتاد و آن موشکی بود که در این رزمایش آزمایش شد.

 

تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: بسیاری فکر کردند که ما از زیر زمین مانند شهرهای موشکی، لانچر بر روی تریلی 18 چرخ است و موشک از روی آن پرتاب می شود در حالی که این گونه نیست و موشکی که در این رزمایش آزمایش شد موشکی است که در یک کپسول و در چاله ای قرار دارد و خاک بر روی آن ریخته می شود و به لانچر و صرف زمان برای آماده سازی آن نیاز ندارد.


خوش چشم با بیان اینکه یکی از ویژگی های ویژه در امور نظامی، تحرک پذیری و آماده شدن سریع تجهیزات است، افزو: این موشک از فناوری بسیار بالایی برخوردار است و این توانمندی دانشمندان ما را نشان می دهد.


او با اشاره به پرتاب ماهواره «نور» و بازتاب های آن در جهان افزود: عملکرد این ماهواره در این رزمایش و تصاویر ارسالی از آن نشان داد که خلاف گفته فرمانده هوا فضای آمریکا، این ماهواره به خوبی در حال کار و انجام ماموریت است./

کد خبر 955038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha